luni, iulie 7

eu somn masina volan

deci e pe bune ce urmeaza sa scriu eu acum, chiar daca cu greu imi vine a crede...

...azi, pe autostrada, am atipit la volan!

pt 2-3 secunde (sau chiar mai putin ca n-am realizat cat a durat efectiv faza) am inchis ochii si m-am detasat total de volan si de masina si de condus si de trafic si de toate. pur si simplu nu mai stiam nimic in acele clipe. mai obisnuiesc eu sa inchid ochii cand conduc, dar o fac cand sunt perfect constient de tot ceea ce se intampla in jurul meu. de data asta insa n-am mai constientizat nimic in secundele alea de atipire. puteam sa intru foarte frumos in decor si sa ma trezesc speriat de zgomotul de fiare indoite si de mine zburand prin cabina.
nu stiu exact ce m-a facut sa ma trezesc...ori am simtit ca ma inlatur de la traiectoria normala ori m-au trezit vibratiile si baraiturile care se simt atunci cand trece masina peste linia continua de la marginea autostrazii. m-am trezit usor speriat si socat de ceea ce putea sa mi se intample. viteza mare nu aveam, mergeam lin, asa ca de murit n-aveam cum sa mor intr-un eventual accident. doar ce as fi busit masina si as fi facut lumea sa vorbeasca despre accidentul meu si cum am adormit eu la volan. ar fi iesit tare nasol!
mi s-a mai intamplat odata o faza de genu' asta, insa atunci eram cu ochii deschisi, perfect treaz, dar cu mintea departe de lumea din fata ochilor. m-a furat peisajul cum s-ar spune si asa treaz cum eram puteam sa intru in mantinela de la marginea drumului si sa lovesc masina. iarasi am avut noroc cu vibratiile date de linia continua si am tras repede de volan inainte sa ating bara aia de pe margine. o luasem asa drept ca prin miriste...

simteam ca sunt obosit, ca mi se inchid ochii si ca e posibil sa adorm, dar pt ca nu mai aveam mult pana la destinatie am zis ca ma odihnesc acolo. iata ca nu prea avea sa iasa cum gandeam eu. d'acum incolo o sa ma opresc acolo unde ma ia somnu', indiferent de locatie si de posibilitatea de a opri. sa ma injure lumea da' eu n-o sa mai adorm la volan.
acum ii inteleg pe bietii soferi de tir care adorm saracii la volan si fac prapad masinile. e tare nasol sa conduci epuizat :(

2 comentarii:

  1. hmm... Nu stiu daca sa te injur pt ca ai atipit la volan si ai pus in pericol viata altora, sau sa te laud pentru ca ai promis ca nu mai faci :)

    RăspundețiȘtergere
  2. la faza respectiva chiar n-aveam cum sa lovesc pe careva pt ca eram pe banda intai si in dreapta mea nu mai era decat campul :P

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!