duminică, ianuarie 11

Mamma Mia! (2008)

m-am uitat la musical-ul Mamma Mia! (2008) din curiozitate, ca sa vad si eu de ce acest film e cel mai bine vandut DVD al tuturor timpurilor de pana acum.
si cred ca am inteles de ce. odata pt ca ABBA e una dintre cele mai bune formatii care au existat vreodata si cantecele lor niciodata nu vor muri, si apoi pt ca filmul e vesel, antrenant si foarte bun pt a crea buna dispozitie.
ca in orice musical personajele canta si danseaza tot timpul, sunt pline de viata, se simt bine si te transpun si pe tine in bucuria lor, asta daca nu esti foarte ursuz. pe la jumatatea filmului deja incepusem sa cant si eu, sa fac karaoke dupa subtitrare. filmul in sine nu ar fi cine stie ce daca n-ar exista muzica celor de la ABBA si superbele decoruri ale unei insule grecesti.
e un film numai bun de vazut cu prietenii, de zbenguit pe muzica si de facut karaoke :)
i-am dat nota 7!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!