joi, decembrie 25

homosexualii sunt fraieri. am zis!

acu' pe bune...homosexualii sunt cei mai fraieri barbati din lume.
pai cum frate sa nu-ti placa femeile??? cum sa nu inebunesti cand vezi o femeie minunata? cum sa nu-ti doresti sa-ti plimbi mainile pe pielea unei femei? cum sa ramai impasibil in fata unei zeite si sa ti se scurga ochii dupa un...barbat? bleah!

homosexualilor...sunteti fraieri baaaaa!!! ascultati voi aici la mine ce va spun, ca ma uit la TV la Oana Cuzino si-mi vine sa ma bat cu pumnii in cap caci nu-mi vine sa cred cat de frumoasa poate sa fie aceasta femeie, SUNTETI FRAIERI ba baietilor !!!

ce cruda e viata si ce frumoasa ce feminina si eleganta e Oana Cuzino :(((((((

6 comentarii:

  1. :) nu e fraieri, asa e ei! mno, acum serios vorbind, ca femeie te simti tare frustrata cand dai de un gay (si nu stii ca este). din experienta :)
    dar dupa pot deveni tare buni prieteni

    RăspundețiȘtergere
  2. asta e alta treaba :)

    gay-ii e fraieri rau de tot!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. 13, noi ar trebui sa vrem sa fie toti homosexuali, ca sa ne ramana doar noua Oana....

    Glumesc, ar ramane toate doar pentru tine, eu mi-am cunoscut deja Femeia si o tin aproape, in Inima mea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Oana??? Mie nu-mi place de ea, dar nu ma ... in gusturile tale :P

    despre gay... naaah. ei se vad senzuali, zeitati, sexy... asa intre ei :)

    RăspundețiȘtergere
  5. da, OANA!!! Oana Cuzino este CEA MAI FRUMOASA FEMEIE DIN LUME si din cate au vazut ochii mei !!!
    oricum tu esti fata si eu nu iau in considerare parerile fetelor despre alte fete :P

    felicitari mai Daraelule si numai succes si bucurie! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari primite cu bucurie. Multumesc multumesc mult pentru gandul bun.
    Nu te imbratisez sa nu spuna cineva ca si noi suntem... :D

    Dar te ispitesc cu o sampanie si piscoturi proaspete.

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!