miercuri, decembrie 24

faza cu gagica la spalatorie si Gina

faza tare azi!
eram eu in masina cu domnul ginere si intram in curtea unei spalatorii ca sa-si aranjeze Skodita. nu intram noi bine ca si pune ochii pe mine o blonda dintr-un Peugeot care astepta impreuna cu gagicul sa bage masina inauntru. io o stiam pe gagica asta din vedere, insa nici acum nu reusesc sa-mi dau seama de unde.
si intram noi cu masina in curte, asta cu ochii pe mine. si nici macar nu se vedea cat de gorgeous eram, ca ma vedeam doar de la umeri in sus. trage asta masina, ne dam jos, io gorgeous ma invarteam p'acolo si cu coada ochiului o vedeam p'asta cum se uita la mine. si nu avea pe fata expresia aia pe care o au oamenii atunci cand vad pe cineva cunoscut, ca sa zici ca d'aia se uita la mine.
baga gagicu' ei masina, o baga si domnul ginere p'a lui si ne refugiem toti in cafeneaua spalatoriei, ca afara era prea frig. ferestrele cafenelei erau inspre spalatorie, astfel ca puteai sa vezi de dinauntru cum iti spala aia masina. la fereastra era o tejghea unde puteai sta frumos pe scaune d'alea de bar. si ne-am asezat asa: gagicu' astia, ea, io si domnul ginere.
eu radeam cu asta, faceam glume si gagica se intorcea la noi si zambea. (cand o gagica e cu al ei gagic eu nu ma uit dupa ea nu-i fac bezele nu nimic. fata e cu baiatul ei si nu se cade ca eu sa ma dau la fata altuia). insa magia s-a terminat in momentul in care eu am facut imprudenta sa iau o revista cu femei si sa ma uit pe ea :))
erau acolo pe o masa mai multe reviste si mi s-a parut fain sa rasfoiesc o revista cat timp asteptam. ma uit eu peste reviste ca sa-mi aleg una si dau peste ultimul nr FHM, cel cu Gina Pistol (Gina...mmmmmmm =p~) ). iau eu revista si exclam incantat la vederea Ginei "o sa mai vin aici, au si FHMmmm :X" imediat ce mi-am terminat cuvintele gagica a si intors scaunul spre al ei gagic si si-a indreptat atentia asupra lui. de ce n-o fi facut asta de cand s-a asezat acolo, nu stiu... :))

asa mi-am adus eu aminte ca fetelor nu le place ca baiatul sa se uite la alte fete :D in schimb, ele se pot uita linistite, ca ele are voie =))
acu' nu stiu daca admiratia mea verbala pt Gina a facut-o pe tipa sa se intoarca ori chiar atunci era momentul ca ea sa-i acorde iubitului atentia ei, insa prea s-au potrivit momentele si eu nu puteam sa nu ma gandesc la mai mult decat o simpla coincidenta. de atunci si pana cand a plecat tipa nu mi-a mai acordat atentie.

femeile astea...

====================

acu' daca tot am pomenit de Gina, sa fie sa-mi aduc aminte si de faza cand am vazut-o.

eram eu tot cu domnu' ginere, insa pe vremea aia era domnisor si nici macar nu-si cunostea consoarta, si eram noi la o cafea in cea mai chic si singura cafenea din oras. foarte fain era acolo, pacat ca s-a desfiintat. inauntru era asa semi-intuneric si nu prea vedeai cine ce si cum. insa asta nu a impiedicat ochii mei de vultur miop sa zareasca la masa din stanga lui o frumoasa domnisoara ce parea a fi Gina Pistol. si ma uitam eu asa discret incercand sa nu par nesimtit si ca ma uit ca bou', in timp ce-l intrebam pe domnisor "ma, da' asta e Gina ma???". asta "ma...ca parca ar fi, da' nu prea sunt sigur ca nu i se vede bine fata"
dar a venit si un moment oportun ca noi sa elucidam misterul...atunci cand frumoasa domnisoara s-a dus la toaleta :D mi-am zis ca atunci ori niciodata e ocazia mea sa aflu daca e sau nu cine credeam eu, si cum Gina era in centrul dilemei mele trebuia sa fac orice imi statea in putinta ca sa aflu (chiar daca io de felu' meu nu abordez femeile asa din senin...sunt prea rusinos :P) asa ca mi-am luat inima-n dinti si m-am dus si eu la toaleta dupa ea, toaleta fiind mixta :) am asteptat un pic pana sa fac asta deoarece nu voiam sa bata la ochi ca ma duc special pt ea.
ma duc frumos, intru in cabina, stau ce stau si ies. ma duc la chiuveta sa ma spal pe maini si cu apa curgand astept sa iasa ea. cand in sfarsit iese ma mai frec de doua ori pe maini si ii fac loc. intre timp, ea isi lasase geanta fix sub uscatorul de maini. eu baiat finut si bine crescut observ ca apa dupa maini mele pica fix pe geanta ei atunci cand le bag sub uscator, asa ca gasesc astfel momentul potrivit sa deschid gura:

- poti, te rog, sa muti geanta ca sa nu ti-o ud?

- da, imediat.
(mutandu-si geanta a reusit sa se puna intr-o lumina favorabila mie pt a o vedea mai bine)
- auzi...am si eu o intrebare. tu esti Gina Pistol?
- da...eu sunt :)

nu stiu cat de penibil am fost sau cat de cretin aratam, da' ideea e ca ea mi-a raspuns...si chiar ea era! :D a urmat o scurta conversatie amabila dupa care am iesit de la toaleta si m-am dus la masa. nu voiam sa prelungesc momentul intrucat gagica avea gagic si unui gentleman ca mine nu i se cade sa se dea la femeia altuia. la masa i-am povestit repede domnisorului ce si cum s-a intamplat la toaleta.
Gina nu a mai stat mult, si-a luat prietenul si a plecat. iar in drum spre iesire m-a salutat, mi-a spus "la revedere! ;;)", lasandu-l uimit pe gagicul ei :))

acesta a fost singurul meu moment de glorie maculina, ca de atunci si pana acum nu mi s-a mai intamplat asemenea lucru, sa abordez eu o fata asa din senin. evident ca intamplarea a ramas in istoria noastra personala si de fiecare data cand sunt cu domnul ginere si apare si Gina in peisaj e musai sa ne ducem aminte si sa facem cate o gluma pe treaba asta :)
din pacate, am ramas un pic dezamagit dupa aceasta intalnire, caci Gina era prea machiata pt gustul meu si nu mi s-a mai parut la fel de frumoasa pe cat o vedeam eu in reviste. daca era sa ma cheme pe la ea sa ne pupam nu cred ca mi-ar fi facut placere, ca trebuia sa inghit mult fond de ten si asta nu place la mine.
oricum...Gina ramane The Gina si unica blonda pt mine, ca eu sunt fan brunete :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!