duminică, decembrie 7

Garden State (2004)

n-am rezistat sa vad decat primele 40 de minute din Garden State (2004). as fi putut continua in virtutea dorintei de a fi capabil si deschis sa vad orice film, dar am simtit cum pur si simplu imi irosesc viata in fata acestui film. timp de 40 de minute nu s-a intamplat absolut nimic, iar ceea ce am vazut era prea patetic si anost pt ca lucrurile sa se indrepte si dupa cele 40 de minute.
poate ca asta e un film bun, tinand cont de nota si comentariile favorabile de pe IMDB, dar eu unul refuz sa mai cred pe cuvant un film care are pretentia de a fi bun si care nu se justifica deloc. la fel cum e si The Godfather, care e un film frumos intr-adevar, dar nici chiar cel mai bun film facut vreodata ori alte superlative d'astea.
i-am dat nota 5!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!