marți, decembrie 9

fost-a ce a fost


(Gipsy Kings - Trista Pena)

ce a fost...a fost...

a fost si nu va mai fi, sunt sigur de asta.
a fost frumos, a fost minunat, a fost pt prima data...dar n-a fost sa fie.
ma bucur ca n-a fost asa cum a fost atunci cand am crezut ca e prima data. atunci m-am inselat, dar acum cand a fost sa fie a doua oara, din toata fiinta am fost sigur ca de fapt e prima. n-a fost sa fie pe deplin, dar totusi pt mine a fost ceva mai mult decat a fost. a fost prima data si cred cu tarie ca a fost pe bune. am fost tot timpul atent sa nu repet ce a fost odata, atunci cand m-am inselat. poate ca si de data asta am fost mai visator decat realitatea si am crezut ca prin puterea vointei aceasta va deveni asa cum imi doream. dar chiar daca n-a fost sa fie asa, eu sunt convins ca asupra realitatii mintea mea a fost lucida. poate ca am fost prea increzator in puterea a ceea ce a fost in sufletul meu si de aceea am crezut ca va fi sa fie. dar iata ca n-a fost asa.
tot ce mai conteaza acum e ca a fost, si nu pt ca a fost prima data cand eu am fost, ci pt ca acum cand nu a fost sa fie, acum eu m-am indragostit pt prima oara.

ce o sa mai fie, nu stiu. dar in mod sigur va fi ceva mai frumos decat ce a fost acum, sunt sigur si de asta. caci scarile au fost facute pt a fi urcate si inca nu am ajuns in varf ca sa trebuiasca sa le cobor, iar eu intotdeauna am fost genul de om caruia ii place sa urce si sa mearga in fata si care rar se intoarce pe unde a mai fost.

poate ca ar trebui sa schimb tagul acesta in "fosta significant other"...

Niciun comentariu: