luni, decembrie 1

Elegy (2008)

cea mai mare placere a mea dupa ce vad un film frumos e sa ascult melodia de final, sa ma uit la toate numele alea care se deruleaza pe ecran si sa ma pierd intr-o mica reverie impreuna cu toate impresiile pe care mi le-a lasat filmul.
Elegy (2008) se incheie cu o piesa sublima, romantica, curata, imbietoare la meditatie, erotica pt cei care au dragostea in sange, cantata la pian. asemenea melodiei este si filmul.
doi oameni se plac unul pe altul. el este profesorul ei iar ea este o frumoasa studenta mai tanara cu multi ani decat el, nu conteaza cu cat si nici chiar diferenta de varsta in sine nu conteaza. niciodata nu cred ca am vazut-o Penelope Cruz mai frumoasa si mai atragatoare ca in filmu' asta. ea si cu el se plac, se simt atrasi unul de celalalt, se completeaza, si ajung sa se iubeasca. lucurile evolueaza, ea vrea mai mult dar el nu poate, sau nu vrea sa poata pt ca se simte prea inaintat in varsta fata de ea.
totul se desfasoara intr-un mod sublim si curat, asta e impresia cu care am ramas asupra filmului. cred ca regizoarea a facut filmul ascultand tot timpul muzica de pian, caci creatia ei se asorteaza foarte bine cu aceasta muzica, asemeni unui vin bun la o masa copioasa. o elegie.
i-am dat nota 8!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!