luni, octombrie 20

I, A, O, D


(Queen - You Don't Fool Me)


patru litere mi se perinda acum prin cap: I, A, O si D. se alearga de nebune una pe alta incercand sa se puna intr-o ordine, insa pana acum n-a iesit nimic concret din agitatia asta a lor.

eu am multa rabdare asa de felul meu si incerc sa fiu cat mai corect si empatic. de aceea si sunt de acord cu citatul de mai jos. oamenii nu sunt rai pt ca asa s-au nascut ei, ci pt ca odata candva un ac i-a intepat, a ramas in trupul lor si-i jeneaza de fiecare data cand se misca intr-o directie opusa cu varful acului. nu ma deranjeaza sa acord circumstante atenuante si nici nu ma supar atunci cand oamenii nu pricep din prima ca eu sunt bun cu ei...dupa putintele fiecaruia. dar cand vad ca unii nu pot nici dupa cinspe mii de bun-uri, pai atunci cred ca sunt pe deplin indreptatit sa ma enervez si sa-mi bag picioarele. mai da-o-n pizda masii de treaba ca doar nu m-oi apuca acuma sa fac ulcioare d'alea incasante doar de dragul de a fii bun si de a se spune despre mine ca ulcioarele mele merg de multe ori la apa. no way dudette!