joi, septembrie 4

zio, ai fost o proasta fa! ,,|,,

daca as sta in fiecare zi sa fac bilantul ultimelor 24 de ore si sa pun pecetea "zi buna" ori "zi proasta", nu stiu cam in ce parte ar inclina balanta.
spre exemplu, azi am avut o zi proasta (adica ieri, miercuri). de dimineata trebuia sa ma duc la un nene sa-mi regleze franele la bicicleta ca nu sunt deloc multumit de cum franeaza. din pacate nenea asta a avut treaba si n-am mai fost la el. apoi, trebuia sa ma intalnesc cu un prieten si sa-mi pierd vremea prin oras cu el si pe unde mai avea el treaba. nici asta nu s-a mai intamplat pt ca el a plecat sa-si rezolve treburile mult mai tarziu decat ma asteptam iar eu trebuia s-o duc pe mamaie la tara. asa ca am pierdut vremea asteptandu-l pe el si apoi asteptand-o pe mamaie sa fie gata. abia pe la ora 5 am iesit si eu din casa. pana la urma patul l-am gasit gol asa ca n-am mai dormit deloc. m-am pus apoi pe dat telefoane ca sa mai vorbesc si eu cu lumea si sa o punem de-o bere. evident ca nimeni n-a raspuns :| sau a raspuns dupa foarte mult timp cand eu eram deja trist :D
pana la urma, abia spre sfarsitul zilei m-am mai linistit si eu cand am aflat un numar de telefon care ma interesa si care mi-ar putea face concediul mai placut

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!