luni, septembrie 1

sunt perplexat :|

eu acuma estem confuzat, estem perplexat, deci eu acuma in acest moment ma simtesc asa ca si cand in capul meu n-ar fi nimic si daca m-as baga in apa as pluti pt ca am capul gol.

nu stiu ma ce sa mai cred, pe bune. in viata mea n-am mai intalnit un om ca ea, pe care sa nu-l pot citi, pe care sa nu-l pot patrunde. cum i-am spus si ei adineauri, "ai un firewall tare impenetrabil", la care a ras. da da, asa e ca altfel reuseam eu sa te citesc de mult. niciodata pana acum n-am avut probleme in a cunoaste un om. ma gandesc ca de vina sunt si situatiile in care m-am aflat cu ea, la suc ori la plimbare prin oras. poate ca traind viata impreuna vom ajunge sa ne cunoastem asa cum trebuie, experimentand si traind diverse chestii vom putea ajunge sa ne spunem pe bune "prietenia ta inseamna mult pt mine", caci de spus ne-am spus-o da' nu stiu si cat de mult credem in asta ori cat de mult inseamna prietenia noastra pt fiecare in parte.
ce sa mai, trebuie sa recunosc ca exact in acest moment ma simt depasit. ma si oftic pe de o parte si nu-mi vine sa cred cum dupa 2 ani de zile noi nu putem spune ca ne cunoastem. este peste puterea mea de gandire si tocmai asta ma bulverseaza atat de tare :|

ma bucur insa ca e mai inteligenta decat credeam. discutia purtata asta seara mi-a demonstrat asta dar, din pacate, ma simt atat de confuzat incat nu ma pot bucura pe deplin de acest "plus (+)" pe care-l bifez in dreptul ei.

vorbesc despre perplexare da' nu si spun de unde vine ea. am vrut sa-i ating bratara. evident ca s-a retras si a ripostat. am prins astfel momentul de a pune o intrebare foarte existentiala "de ce nu pot sa te ating", "pt ca nu te cunosc foarte bine" a fost raspunsul ei. sunt total de acord cu acest motiv, insa nu pot sa pricep de ce exista acest raspuns, de ce exista aceasta situatie care naste acest raspuns, de ce ea nu ma cunoaste bine.
ma simt de parca noi doi am fi acum la inceput, din nou, cand eu trebuie sa-i fac ei curte si s-o cuceresc, din nou. Dumnezeule, nu-mi vine sa cred ca ea e fata cu care acum un an ieseam in fiecare zi, fata care ma suna cand eram prin Maramu' ca sa vada ce mai fac si nu mai scapam de ea la tel :D, fata careia acum un an i-am spus "te iubesc" :|||||||||||||

iar azi n-am iesit la initiativa mea, pt ca eu ma feresc pe cat posibil sa mai am initiative in ceea ce o priveste, ci la invitatia ei.
care ea? ea, aceeasi fata despre care am vorbit in paragraful anterior si in toata aceasta postare. ma vad nevoit sa fac aceasta precizare ca sa pricep si eu mai bine si sa n-am impresia ca as vorbi despre fete diferite...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!