miercuri, septembrie 17

astora la job le e rusine sa vorbeasca cu mine

maine ar fi trebuit sa plec la Cluj la niste traininguri cu inca doi colegi...asa cum am fost si anul trecut, asa cum am stabilit de acum 3 saptamani.
dar nooo...Catalin trebuie sa munceasca si sa taca din gura, in loc sa plece la Cluj el trebuie sa se duca maine la Bucuresti ca n-are cine altcineva sa se duca, el trebuie sa faca ore suplimentare dar fara sa se astepte ca va primi vreun ban pt asta, el trebuie sa se duca la serviciu si in timpul lui liber ca sa nu se supere cei care-l roaga si chiar daca el e nesemnificativ in firma si foarte usor dispensabil.
cum ar fi daca eu maine m-as duce si mi-as depune demisia? luati la mumu ca eu v-am lasat! habar n-am unde plec, da' stiu ca plec de la voi!!!
nu ma deranjeaza ca nu ma mai duc la Cluj, oricum n-as fi fost prea incantat. doar ca ma plimbam pana acolo si mancam si beam pe gratis, atat mi-ar fi placut de la faza asta. oricum maine ma voi vedea cu prietenii, printre care va fi si un personaj ochelarist ce citeste superficial na ca ti-am facut-o ce tare si smecher sunt, si poate o sa vina si ea cu noi si tocmai d'aia in fund o sa ma doara pe mine ca n-am mai plecat la Cluj.
ma deranjeaza in schimb faptul ca nu am fost anuntat. chiar am fost intrebat in mod expres acum 3 saptamani daca vreau sa ma duc si le-am raspuns ca da, pt ca oricum nu mai plecam in concediu, iar acum nici macar nu-mi spun ca nu ma mai duc. nu ma suparam, pt ca nu comentez astfel de masuri in care se renunta la distractie in favoarea muncii, ca doar suntem la serviciu nu la discoteca, dar puteau totusi sa-mi spuna in fata "maine trebuie sa pleci la Bucuresti si din aceasta cauza nu mai poti merge la Cluj". simplu si la obiect!
eu cred ca astora le e rusine sa vorbeasca cu mine si sa-mi spuna in fata ca ma asupresc, pe bune :))

las' ca vine ea ziua cand in dinti voi tine demisia =))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!