joi, septembrie 4

al naibii contratimp

in cateva zeci de minute se va intampla un "double date". daca tot mi-a fost dat sa nu plec la munte cel putin sa ies in oras, iar daca tot nu mai plec la Capitala cel putin sa ma petrec p'aici.

dar nu asta ma intereseaza pe mine acum, nu la asta ma gandesc, ci la o faza care s-a intamplat acum cateva minute.
de fiecare data dupa ce terminam de vorbit cu ea la telefon inchideam ochii, imi lipeam buzele de telefon si il pupam. si de data asta am procedat la fel...doar ca n-a mai fost asa cum stiam eu ca se intampla.
am pupat telefonul doar pt ca mi-am adus aminte ca odata candva faceam si chestia asta si am zis s-o fac din nou. insa de data asta a fost doar un gest mecanic, un reflex, am pupat telefonul din inertie.
nu a fost un gest plecat din suflet...
mda...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!