joi, august 21

ziua buna se cunoaste de dimineata

cica ziua buna se cunoaste de dimineata...

io azi m-am trezit obosit. foarte nauc am fost in dimineata asta, nu prea raspundeam la comenzi, faceam chestiile prost iar reflexele imi erau cam chioampe. bine ca n-am mai plecat la Severin ca tare frica mi-ar fi fost de mine pe drum. am scapat astfel de Doamne fereste ce mi s-ar fi putut intampla, obosit la volan fiind. am plecat in schimb la Bucuresti. chiar daca a venit si un coleg cu mine, neputand astfel sa-mi ascult in liniste cd-ul cu "muzici de condus", nu m-a mai deranjat pana la urma pt ca m-a ajutat sa-mi revin, sa ma trezesc si sa fiu mai lucid. pana la urma am auzit pe Guerilla "Live With Me" pe care ardeam de nerabdare sa o ascult, si "Eden" (astea fiind doua dintre melodiile de pe cd-ul respectiv).
dupa serviciu, ajuns acasa, m-am barbierit, dupa vreo 4 saptamani de "salbaticie". parca ma pregateam sa ies in oras :D

apoi a sunat telefonul, am citit mesajul si am raspuns abia dupa 30 de minute. desi imi promisesem ca nu voi mai raspunde niciodata, nu m-am putut abtine. de aceea am si stat atat de mult pana sa dau un semn.
si-am dat si-am fost si-a fost si ea la fel ca intotdeauna, chiar oleaca mai familiara cu mine. ce o mai fi habar n-am. eu n-o sa mai dau semne, doar o sa mai raspund la ele.

scriu chestiile astea la multe ore distanta de atunci. imi aduc aminte ca am simtit cum acea zi n-avea cum sa nu se termine altfel (de unde si titlul). de multe ori am simtit eu chestii d'astea, semne care ma impingeau inspre ea. cine stie, poate cineva acolo sus...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!