vineri, iunie 13

ganduri random de seara


(Lenny Kravitz - If You Can't Say No)

imi place sa am emotii, sa-mi simt inima mica mica si cum da sa sara din piept pt ca si ei, ca si mie, ii este teama de ce o sa se intample, de realitate. probabil ca realitatea asta iminenta ma face sa-mi placa emotiile, pt ca realitatea inseamna viata iar viata inseamna ca traiesc.
cand eram mai mic fugeam de emotii. le simteam cum pun stapanire peste mine si de frica sa nu gresesc ori sa ma fac de ras din cauza lor renuntam la orice, imi bagam picioarele si plecam. acum le infrunt si e tare placut. simt asa un pic de adrenalina prin venele mele de la lupta cu emotiile si asta ma face sa ma simt bine :D

la ora asta mi-e foame si am pofta de cartofi prajiti. mama, dupa ce a bodoganit in felul ei caracteristic ca e 11 jumate si cum sa mai mananc eu cartofi prajiti la ora asta, s-a induplecat sa-mi faca. las' mama ca asa ai si tu o ocupatie in plus si mai uiti de ... . mi-a zis sa ma insor ca sa-mi faca nevasta poftele, ca asa imi zicea si tata sa pun mana sa ma insor si sa nu mai stau la mana lu' mama. as fi putut sa mi fac si eu, da' daca tot nu stau singur in casa si mama tre' sa se mai gandeasca si la alte alea, de ce sa nu-mi faca ea?! si in plus d'asta, habar n-am cand si daca o sa ma insor eu :D
eu...eu cu ochii mei de copchil si cu o atitudine joviala, sincera si deloc matura in lumea asta serioasa, eu sa ma insor si sa fac copii? ;))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!