joi, iunie 26

fraieru' de mine, colegii si cartofii (intamplare de ras)

eu sunt un prost, un mare prost! si fraier pe deasupra /:)

adica am cumparat 5 saci de cartofi cu 60.000 (6 roni), la 5.000 kilu' (50 bani), si n-am fost in stare sa scot si eu un profit de pe urma lor, in conditiile in care pretul din piata la cartofi e de 2 sau chiar 3 ori mai mare fata de pretul la care am luat eu cei 5 saci. luasem 5 saci cu gandu' sa-i mai dau unui vecin, da' cum asta mai avea m-am trezit ca am o groaza de cartofi "pe stoc" si n-am ce sa fac cu ei. asa ca mi-am intrebat colegii "vreti cartofi cu 5.000 kilogramu'?"

NASOL MOMENT!

cand mi-am dat eu seama ca puteam sa scot si eu un ban in plus cerand mai mult (chiar si 80-90.000 sacu'), deja toti colegii se bateau pe cei 4 saci pe care-i scosesem la vanzare. o doamna chiar s-a suparat ca nu se putuse inteleg cu una dintre colegele cu care trebuia sa imparta un sac.
mi-a cam parut rau cand am vazut ce "comoara" am ratat. daca puneam 3 lei in plus la sac scoteam si eu 12 lei, adica exact 2 saci de cartofi sau o shaorma si un suc sau mai stiu eu ce. important e ca puteam castiga niste bani frumusei dintr-un foc.
insa eu a trebuit sa fiu cinstit fata de colegii mei si sa le dau cartofii la pretul la care-i cumparasem. acu' nu mai pot s-o dau la-ntors si sa le cer mai mult, ca deja s-au facut bilete de ordine pt urmatorii saci :D

asta e naravul meu...nu pot fi rau dinadins, nu pot minti cu buna stiinta niste oameni care nu merita, nu pot profita de pe urma prietenilor. eu imi facusem planu' de acasa ca sa-i dau mai scump, insa in momentu' ala in care i-am intrebat, pur si simplu mi-a fost rusine sa profit de pe urma lor. n-am putut sa-i mint si sa le spun ca i-am luat cu mai mult decat o facusem. si chiar ma gandisem eu inainte cum o sa fac specula cu ei, ca o sa-i iau cu atat si o sa-i dau cu mai mult, insa sub pretul din piata, si ca lor o sa le convina si or sa mai ia si eu o sa ma imbogatesc din asta. RAHAT IN PRASTIE! FA TREABA DACA AI CU CINE! [-(

nu sint bun ma! eu nu pot sa fac afaceri, mai ales cu oamenii care mi-s dragi. chiar daca ma bat cu pumnii in pieptul meu de barbat ca eu gandesc rational si logic, tot sentimental ajung sa actionez... asta e! imi traiesc viata rational si o consum sentimental. pai daca m-am nascut dintr-o femeie femeie si un barbat barbat, cum altfel puteam fi decat o corcitura, nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!