joi, iunie 5

angel of mine


ieri a fost ziua Angelinei Jolie :X

acum cativa ani asteptam cu infrigurare ziua asta, insa acum era sa treaca pe langa mine fara ca eu macar sa stiu. bine ca i-am vazut ieri poza pe IMDB la sarbatoritii zilei.
a fost o vreme cand decupam toate pozele cu ea pe care le vedeam prin ziare si reviste. adunasem atat de multe incat mi-am luat un caiet d'ala mare cu multe foi ca sa bag pozele acolo si sa le conserv cat mai bine. nu m-am uitat niciodata peste ele, ca sa zic "uite dom'ne de ce am strans eu pozele astea". pur si simplu le decupam si le puneam in caiet numai ca sa le am caci ma incanta sentimentul de a avea cat mai multe poze cu Angelina. pozele pe care nu le puneam la caiet le lipeam pe interiorul usilor de la mobila.
dupa ce am luat calculator si am bagat internet nu m-am mai ocupat cu decupatul, ci cu salvatul tuturor pozelor cu Angelina peste care dadeam. imi pusesem in gand sa strang absolut toate pozele cu ea de pe internet :)) evident ca n-am reusit sa fac asta dar totusi am reusit sa adun vreo 7 giga numai de poze, ca asa am mai luat eu si filmulete si melodii si tot felu' de qestii utile sau inutile cu Angelina. multe certuri am avut cu sora-mea din cauza folderului "angel jolie" pt ca ocupa foarte mult spatiu comparativ cu tot folderul ei din calculator :P pana la urma le-am pus pe dvd si am pastrat doar ce era mai important.
acum nu mai am timp de cautat si salvat poze, insa ma mai uit din cand in cand pe theplace.ru sa vad ultimele noutati.

habar n-am de unde pasiunea asta a mea pt Angelina Jolie. pur si simplu mi-a placut de ea cand am vazut-o in videoclipul Anybody Seen My Baby al celor de la The Rolling Stones. dupa ce a trecut si euforia videoclipului (cea a melodiei ramanand totusi pregnanta peste actiunile mele) am cam uitat de ea, asta pana am vazut-o in nu mai stiu ce film, atunci producandu-se acea scanteie care m-a luminat si m-a facut sa spun "Angelina Jolie este cea mai frumoasa femeie din lume." devenise astfel "macheta" perfecta pt frumusetea feminina. am numit-o "angel of mine" si "angel jolie" si am inceput sa cred atat de mult in ea si-n frumusetea ei incat prietenii imi spuneau ca sunt un fanatic si ca eu nu-mi fac prietena pt ca visez la Angelina ori astept sa intalnesc o fata care sa semene cu ea. n-a fost chiar asa...caci eu nu cautam o copie fidela (I'm not that shallow!) ci o fata la fel de "fucked up" si de frumoasa ca ea.
daca stau eu sa ma gandesc bine, Angelina e genu' ala de femeie "doamna pe strada, gospodina in casa, mama devotata si curva in pat" ... deci :X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!