vineri, mai 30

Penelope (2006)

Penelope (2006) e un film dragut, mooshy, candid :)
Christina Ricci e o frumoasa fara de care Penelope n-ar fi fost Penelope iar filmul ar fi fost naspa.
e un film d'ala care te umple de bine, care pe mine ma face sa cred in dragoste si in puterea pe care aceasta mi-o da. nu mai retin toate gandurile care mi-au trecut prin cap in timp ce vizionam filmul, insa nu cred ca m-as plictisi daca m-as mai uita inca odata la el.
e fain filmul! pt 1 ora si ceva cat dureaza el uit de tot si toate si "ma mint" ca viata e licoare de struguri bauta din buricul unei femei goale, asa ca as mai putea sa-l revad de vreo cateva ori si cu aceasta ocazie sa si notez chestiile la care ma gandesc, caci sunt chestii faine pt care imi trebuie o anumita stare ca sa le scot la iveala. iar Penelope imi ofera aceasta stare.
d'aia i-am si dat nota 8!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!