vineri, martie 21

planuri. bani. zile libere.

in mod normal nu as fi scris despre asta pt ca ma consider prea obosit ca s-o fac si nici nu mi se pare a fi un subiect pt care sa gandesc (later edit: ma refer la faza cu placa).

mi-am recuperat placa video de la service. i se bulise TV OUT-ul de se vedea numai alb-negru. am fost sa-mi ridic placa si cand colo vad ca-mi sosise ditamai cutia. in loc de GeForce FX5700 cu 128 mb cat aveam eu, am primit GeForce N7600GS cu 256 mb. vorba baiatului de la service "m-am scos!". practic, am primit o placa mult mai buna cadou. data trecuta cand mi se bulise prima placa video am primit in schimb una nou-nouta dar la fel. de data asta am primit ceva si mai bun.
deja am inceput sa ma gandesc ce upgrade-uri sa mai fac la calculator. in primu' rand as vrea un cooler de 120, ca poate asta e mai silentios decat ala de 80 si astfel mai reduc zgomotu' asta enervant de-l aud in stanga mea. by the way, placa video asta noua are racire pasiva, adica 0 db zgomot! dar mi se par scumpe coolerele si ma mai gandesc daca sa iau sau nu. in schimb, anu' asta trebuie sa-mi iau odata harduri mai mari. ce naibii, de 3 ani de cand visez la multi giga in calculatoru' meu si nici pana acum numi-am izbandit visu'. nu se mai poate asa! vreau sa am toata muzica in calculator si sa ascult ce vreau eu.

acu' sa vad cum fac cu banii, ca as vrea sa-mi iau si cort sa am pt la toamna, trebuie sa-mi iau adidasi ca la astia mi s-a rupt pana si peticul, sa-mi mai iau un parfum, sa-mi iau costum si pantofi pt nunta lu' N si sa mai dau si dar, sa iau aripa spate la bicicleta si poate sa fac ceva misto in concediu' asta mic de tre' sa vina.
mi-am luat concediu (mai degraba am fost obligat) de 1 Mai, o saptamana, de pe 28 aprilie pana pe 4 mai. ziceam ca ma duc la mare sau mai stiu eu unde. acu'...ciuciu. ce fac eu cu astea 7 zile libere? :( parca nu-mi vine sa plec undeva ca sa nu cheltui bani si nici s-o las pe mama singura in casa, ca sora-mea deja s-a anuntat ca de 1 o sa fie pe nisip. daca o sa fie timpu' frumos cred ca o sa dau ture cu bicicleta. de nebun, singur. sau o sa vad multe filme.
nu-mi place sa-mi iau concediu si sa n-am ce face cu el. mi se pare aberant sa stau degeaba in timpul zilelor mele libere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!