miercuri, martie 12

mai bine mai multe femei decat o femeie multa

de azi, mama e pensionara! ma bucura tare mult vestea asta pt ca vom avea un al doilea venit lunar care va intra in casa in mod sigur. mi-a mai luat o piatra de pe inima treaba asta.

ca tot am uitat sa scriu...sambata am furat/gasit o minge de fotbal. cand m-am dus la cimitir am vazut langa terenul de fotbal din apropiere o minge parasita. mi-am zis ca la intoarcere o sa le spun baietilor care faceau antrenament in acel moment ca una din mingiile lor e in spatele pomilor de langa teren. dar, cand m-am intors, am vazut ca exista posibilitatea de a ajunge la minge si de a pune mana pe ea. trebuia doar sa deschid o poarta...ceea ce am si facut. am bagat mingea intr-o punga de o aveam in mana, am inchis poarta si mi-am vazut de drum in continuare. am trecut cu punga in mana pe langa fotbalisti si nu m-a intrebat nimeni nimic. daca se uitau in directia mea, in momentul in care mi-am insusit mingea, ma puteau vedea foarte bine. dar, cum nimeni nu m-a urmarit, am profitat de ocazie si m-am facut astfel cu o frumoasa minge de fotbal.
...astept acum ca legea compensatiei sa vina si sa-si ia birul :D

am dansat azi cu o fata urata si grasa. sunt sensibil! nu-mi place sa am de-a face cu oameni pe care nu-i agreez, oameni care-mi provoaca dezgust si dispret. fata asta mi-a fost antipatica de la prima vedere. nu apucase sa faca nimic, dar in momentul in care m-am uitat la fata ei mi s-a facut imediat sila. are o fata de om arogant, dispretuitor, batjocoritor, sclifosit si rau. are nasul usor ascutit si in vant, ochi mici acoperiti pe jumatate de catre pleoape, care pleoape stau parca intinse de catre colturile ochilor. dupa ce ca are o fata cum o are, se mai si machiase astfel incat sa-si accentueze trasaturile rautacioase. si cum asta nu ar fi fost d'ajuns, mai e si grasa. arata ca o masa de carne urata si rea. daca nu avea alura de om rau, nu ma deranja ca e mai multa. am la serviciu o colega plinuta dar care e dulcica foc si cu care ma inteleg foarte bine.
pur si simplu nu-mi plac mie oamenii urati si carora li se citeste rautatea pe fata. nu-mi plac si nu-mi face placere sa port discutii cu ei ori sa ma aflu fata in fata cu acestia. tot timpul cat am dansat cu ea m-am uitat in jos pt ca nu ma puteam uita deloc la ea, in ochii ei. imi era frica ca daca o faceam avea sa citeasca pe fata mea dezgustul pe care ea mi-l provoca. chiar daca atunci cand a deschis gura si-a dat imediat arama pe fata si mi-a demonstrat ca ce vad pe fata ei se afla si in comportament, nu pot spune ca e un om rau. n-am avut conflicte, m-am inteles bine cu ea, chiar daca nu m-am putut uita in ochii ei si nu-mi place cum danseaza. habar n-am cum e ea cu adevarat. cred ca daca-i canti in struna ori esti foarte atent sa nu-i gresesti, se comporta frumos cu tine. dar nu ma intereseaza. nu-mi face placere sa dansez cu ea si voi incerca pe cat posibil sa ma feresc de asta.
dupa ce ca e multa, se mai si misca precum o halca de carne. nu e deloc usoara, se lasa greu si tot timpul am avut impresia ca parca as muta mobila prin casa. tre' sa recunosc ca miscarile ii ies foarte bine, ea e deja la avansati, dar nu se lasa condusa cum trebuie. cand o prindeam de dupa mijloc puneam tot timpul mana pe o bucata de grasime, de ziceam ca i-am prins sanul...dar ma dumiream repede pt ca o prindeam de spate si acolo nu sunt sani. transpirase sub brate si sub tate...ce sa mai, nasol de tot!
stiu ca nu-mi face onoare sa scriu aceste cuvinte si sa fiu rautacios cu defectele unui om, dar asta e impresia mea si am simtit nevoia s-o scriu. nu pot chiar asa sa fiu Mr. Nice Guy si sa inghit toate alea.

5 comentarii:

  1. mie-mi vine sa rad la insemnarea asta.

    am fost sincera.

    RăspundețiȘtergere
  2. Legea compensaţiei a funcţionat! După minge ai avut parte de grasă. Vezi ce faci data viitoare...

    RăspundețiȘtergere
  3. iti multumesc pt sinceritate, Didico :)

    daca zici tu Adi...eu ma asteptam la ceva si mai nasol.

    RăspundețiȘtergere
  4. :)))
    Eşti de-a dreptul haios! =))

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!