miercuri, martie 12

citate (XXII) - misoginistic

"Cei slabi de inger nu vor patrunde in vecii vecilor in necrutatoarea si meschina imparatie a iubirii, pentru ca femeile se daruiesc numai barbatilor indrazneti, asteptand de la ei sa le insufle acea siguranta de sine dupa care tanjesc atata pentru a infrunta viata."
- Gabriel Garcia Marquez - "Dragostea in vremea holerei"

am gasit citatul asta subliniat pe carte. alte dungi de pix nu am mai vazut, doar astea. cine, dar mai ales de ce, a vrut sa tina minte aceste vorbe? a spus "wow!" atunci cand le-a citit?
eu unu' nu prea am fost surprins pt ca stiam treaba asta. am simtit-o pe pielea mea, ca sa fiu mai exact. poate si d'aia incerc sa nu mai fiu Mr. Nice Guy, chiar daca nu prea-mi iese...caci "naravul din fire nu are lecuire".
as avea multe de spus pe subiectul asta, insa mi-au fugit ideile. una dintre acestea e ca nu prea trebuie sa le lasi pe femei sa aleaga pt ca ele oricum nu stiu ce vor si nici sa le oferi libertate deoarece se vor speria si nu vor stii cum sa procedeze cu ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!