sâmbătă, martie 22

arta

dupa ce mi-am tras banner, mi-am tras si cuvant.
asa e cand n-ai ce face, cand e week-end si nu mergi la serviciu. freci menta si te astepti sa iasa ceva. in cazul de fata mie mi-au iesit 5 euro+TVA din buzunar ca sa-mi cumpar cuvantul " ARTA ". da, am dat bani si din aceasta clipa "arta" imi apartine, eu sunt stapanul acestui cuvant. eu si numai eu definesc "arta", muhahahahaha!!!

acu' stau si ma gandesc daca sa mai cumpar "bărbat", "hedonist", "misogin", "fericire", "călător" sau "drumeţ"

2 comentarii:

  1. :)))
    ce-am ras la muahahaha ala.

    nu le mai cumpara, sa fii fericit, calator sau barbat este oricum o ARTA. :P

    RăspundețiȘtergere
  2. pai uite d'aia mi-am si cumparat cuvantu' asta ;)

    tu ce-ti cumperi?

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!