joi, februarie 14

run Cata, run

m-am plimbat azi pe Calea Mosilor. nu m-am dus la Bucur Obor sa-i iau lu' sora-mea bluza pepit, da' am ajuns totusi pana acolo. m-am plimbat mai mult in cautarea cartii lui Zully. de fapt...e gresit spus "m-am plimbat", mai corect ar fi "am alergat". am o viteza de mers extraordinara. si nu sunt singurul care a observat asta. ma si grabesc sa ajung acolo unde trebuie sa-mi fac treaba, dar si fug de privirile oamenilor...de parca ar sta cineva sa ma analizeze pe mine, pe strada, doh!. o sa incerc sa merg mai incet, mai apasat, sa nu mai fug. cateodata am impresia ca as putea merge pe apa, atat de repede merg incat nu as avea timp sa ma scufund. o sa merg mai incet si o sa incerc sa ma bucur mai mult de ceea ce vad, n-o s-o mai fac fugar. dar simt totusi ca pt a fi in stare de asa ceva, trebuie mai intai sa-mi gasesc linistea...
am vrut sa-mi iau un chebab de unde-mi lua tata de fiecare data cand veneam de la Europa. dar mi s-a parut extraordinar de scump, 11 lei :|
am gasit cartea, aveau un singur exemplar, primit ieri. primele cinci pagini le-am rasfoit pe drum, in timp ce "alergam". m-am si apucat sa o citesc. primele 50 de pagini, primele doua povesti si jumatate. imi plac, ma capteaza si-mi hranesc imaginatia. momentan, "Strugurii" sunt mai aproape de sufletul meu, decat "Noptile".

2 comentarii:

  1. Mie mi-au reprosat mai toate femeile din jurul meu ca merg cam la o viteza dubla fata de cea normala. In general tin capul putin in jos si ma gandesc la complet altceva...and bam ! I'm there !

    RăspundețiȘtergere
  2. cam acelasi stil de mers am si eu. de multe ori mi s-a intamplat sa gasesc bani pe strada pt ca tineam privirea pe jos :)

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!