joi, februarie 7

citate (XII) si mult misoginism

"Iti multumesc mama ca nu m-ai facut fata!"
- asa imi place sa zic atunci cand imi dau seama ca e mai bine sa fii baiat

"Femeia e cea mai a dracu' creatura de pe fata pamantului."
- asa zicea tata cand avea de-a face prea mult cu o femeie

de fiecare data cand mama vorbeste cu o femeie, aia trebuie s-o faca pe mama sa planga. n-am pomenit cat de insensibile pot fi...chiar sadice! au o curiozitate in ele de-a dreptul nesimtita, de-ti spun si te intreaba lucruri care n-au cum sa nu te rascoleasca si sa te stoarca de lacrimi. se vaita la tot felul de lucruri importante sau chiar neimportante, de ajungi sa le crezi ca oricat de mult efort ai depune totul va fi in zadar.
vorbesc aici despre alea batrane, ca fetele astea mai tinerele sunt parca mai cu capu' pe umeri.
...si eu ma mai mir de ce pe crucile din cimitir am vazut aproape numai barbati, iar la tara sunt o groaza de vaduve...tocmai pt ca femeile au daru' asta de a te bate la cap pana nu mai poti.

oricat de mult mi-ar placea mie femeile, nu ma pot abtine sa nu fiu misogin si sa nu le inghit unele rautati si capricii.

later: si, ca sa fie treaba treabă, tocmai am incheiat pe mess o discutie cu o fata care incerca sa-mi aline durerea (pe care credea ea ca o simt). intentiile ei au fost bune, dar tot incerca sa ma lumineze despre starea de soc in care ma aflu si despre cat de greu o sa ne fie. nu zic ca nu asa o fi si ca asa o sa se intample...dar de ce trebuie sa stiu eu asta? la ce imi ajuta? de ce trebuie sa stau tot timpul cu gandul la ziua cand o sa inceapa sa ne mearga rau? ce folos are sa fac asta?
inteleg ca e in natura femeilor sa se planga si sa spuna ce au pe suflet, dar de ce nu au si ele un pic de tact si de intelepciune atunci cand fac asta? atunci cand un om e mai trist decat tine, nu e deloc frumos sa pui tristetea ta peste a lui si sa-i spui lucruri deprimante.
le inteleg pe femei atunci cand se plang si au impresia ca viata e grea, dar nu pricep de ce trebuie sa-mi inoculeze si mie aceasta idee... oare ele nu-si dau seama ca in astfel de momente starea mea de spirit trebuie sa fie una optimista si nu de resemnare, asa cum reiese din plansetele lor? oare chiar nu realizeaza ca atunci cand ii spui unui om "sa vezi tu ce greu o sa-ti fie" nu-i faci deloc bine ci, dimpotriva, ii retezi aripile cu care el se chinuie sa se ridice si sa treaca peste tristetea momentului? poate asa gandesc ele, ca daca se plang la tine si te avertizeaza despre cum o sa suferi mai tarziu cand o sa-ti revii din soc, vorbele astea iti vor deschide ochii asupra realitatii...care realitate oricum e nasoala, de ce sa o faci si mai nasoala?

mai da-o in puii mei de treaba ca am ajuns sa vorbesc mult si prost, exact ca unele dintre ele.

6 comentarii:

  1. Uite ce face diferenţa dintre modurile de abordare a problemelor. Femeile sunt mai sentimentale, bărbaţii mai raţionali. Din păcate fiecare parte crede că toţi ar trebui să fie ca ei.
    Eu cred că fiecare ar trebui să-şi vadă de treaba sa şi interesul faţă de viaţa celor din jur ar trebui să aibă nişte limite. Dacă vezi că un om nu se simte bine nu te apuci să-l pui să-ţi povestească toate problemele sale şi după aia să-i aminteşti cât de rău îi e şi cât de rău îi va fi. Cred că o abordare mai normală e să încerci să afli cauza supărării şi după aceea să vezi cum poţi alina suferinţa persoanei din faţa ta. Adică să fii empatic, nu să te dai interesant că ştii tot.
    Poate sunt eu mai rece şi distant, dar cred cu tărie în nevoia fiecăruia de intimitate şi spaţiu personal. Dacă vreau să mi te apropii ţi-o voi cere. Dacă nu, nu încerca. E o distanţă mică între bunăvoinţă şi invazie...

    RăspundețiȘtergere
  2. mie una nu imi place sa ma plang si vad ca si asta va deranjeaza...daca intrebati o femeie ce are(asta pt ca ea nu vine la voi...)...si ea zice ca nu are nimic,va enervati :)):-\...asta nu am sa inteleg niciodata...

    RăspundețiȘtergere
  3. faza e ca noi barbatii gandim logic, in timp ce femeile o fac sentimental.

    pai...e ilogic ca o femeie care plange sa spuna ca nu are nimic. eu unu' am impresia ca nu vrea sa-mi spuna, ca se ascunde de mine si asa si pe dincolo. e aiurea sa te uiti la o femeie cum suspina si sa nu poti face ceva ca s-o ajuti pt ca ea ti-a zis ca e totul ok.
    mai bine nu fac eu ce zice ea si o iau in brate, fie ca e de acord fie ca nu?

    RăspundețiȘtergere
  4. prostia noastra e ca noi in secret poate speram ca voi sa va dati seama ce avem,...:-\...eu fac altfel(si vad ca functioneaza)..intreb ce are omul,el zice ca nu vrea sa imi zica,eu zic ok si dupa aia pers respectiva parca subit vrea sa imi spuna!

    faza e ca nici voi nu stiti exact ce va convine mai mult...in acelasi timp ati vrea sa nu va zica nimic,ba sa va spuna .. asta e natura noastra umana,daca nu am fi diferiti nu ar mai fi frumos :)...fiecare sex in parte are calitatile si defectele lui..:D..nici barbatii nu se deschid in fata noastra,chiar daca vedem clar ca ceva ii deranjeaza...dar voi suntei duri si ganditi logic :P:P:P

    RăspundețiȘtergere
  5. comunicarea, bunul simt si empatia sunt uneltele ce trebuiesc folosite in rezolvarea oricarei probleme.

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!