vineri, ianuarie 4

Great Expectations (1946)

Great Expectations (1946) e o foarte buna adaptare. cui ii place cartea (din pacate, eu nu m-am putut bucura de acest lucru) ii va placea si filmul pt ca o urmeaza litera cu litera si este o foarte buna si fidela adaptare. evident ca nu poate sa urmeze chiar toata cartea ci numai pasajele importante. asa cum cartea este buna si apreciata, la fel si filmul nu putea fi decat unul bun.

insa, mie imi place mult mai mult adaptarea facuta de Alfonso Cuarón cu Ethan Hawke si Gwyneth Paltrow, Great Expectations (1998). versiunea din '98 este mult mai romantica, mai dramatica, mai artistica si mai lirica decat cea din '46. cele doua filme nu pot fi comparate pt ca insasi actiunea se petrece in perioade separate de multi ani, cu mentalitati, obiceiuri si valori diferite. dar, pt ca eu sunt contemporan cu varianta lui Cuarón, imi place mai mult asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!