duminică, ianuarie 27

ganduri random de dupa

stau si dau random clickuri pe net. e abia ora 3 si din ziua asta mai e mult de tot. diseara as fi iesit in oras, da' se pare ca intalnirea nu va mai avea loc pt ca vom fi putini. intr-un fel, asteptam iesirea asta, sa mai stau de vorba cu oamenii, sa mai discut una alta, sa socializez.
pe ziua de azi am mancat doar niste branza cu paine. nu prea mi-e foame cat mi-e lene. sunt adormit desi abia m-am trezit. nu prea am chef sa fac "chestii" prin casa. ma asteptam ca acum sa fiu mai energic p'aici si sa fac ce mai trebuie facut in casa. dar simt ca am mai multa energie atunci cand trebuie sa ies afara, sa muncesc, sa dau piept cu lumea si cu ce mai trebuie facut in calitate de "barbat in casa".
vineri, cand au plecat doctorii din casa mi-au tot spus de vreo cateva ori ca acum eu o sa fiu "barbatul in casa". ma asteptam sa ma sperii, sa ma vaicaresc pt ca nu ma imaginam niciodata in locul lu' tata. as fi vrut sa tin in maini fraiele vietii mele, nu si pe ale lu' mama si sora-mea... mi se pare usor sa iau taurul de coarne. e incitant, e motivant cand ma gandesc ca daca eu nu fac ce trebuie atunci nimeni n-o so faca. cu toate astea, imi lipseste energia pt a face ceva practic in casa.
am observat asta cam de cand m-am angajat. il intelegeam pe tata de ce atunci cand venea de la serviciu voia doar sa manance, sa stea cu mama si sa se uite la tv. usor usor incep sa devin si eu barbat. imi vine sa zambesc cand scriu asta, dar trebuie s-o fac. mi-ar placea mai mult si mi-ar fi mai usor daca as avea si eu pe cineva alaturi, nu doar pe mama si pe sora-mea.
situatia ideala in acest caz mi se pare a fi cea in care salariul meu ne va ajunge sa platim intretinerea si toate cele, mama n-ar mai sta degeaba ca pana acuma si s-ar pune pe picioare iar sora-mea ar invata ca sa intre la facultatea pe care si-o doreste. nu mi se pare nimic imposibil in asta, decat partea cu mama...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!