duminică, ianuarie 6

citate (VII)



"Acolo unde este o femeie minunata e si unu' satul de ea."

Mircea Cartarescu

pe cat de trist e sa stii asta, pe atat e de adevarat ca se intampla. nu stiu daca Cartarescu a spus-o, dar asa am gasit citatul pe net, mi-a placut si l-am tinut minte :(

cand citeam "De ce iubim femeile" m-am gandit la urmatorul raspuns:

"De ce iubim femeile? Iubim femeile pentru ca ne lasa sa facem dragoste cu ele."

asta mi s-a parut mie cel mai bun raspuns care poate fi dat intr-o propozitie.

iubim, si anume femeile, pentru ca doar iubirea pentru ele e cea adevarata, prima dragoste care conteaza. ne putem iubi casa, jucariile, copii (rodul ce apare dupa ce barbatul s-a iubit cu femeia) dar nu asa cum iubim femeile.
chiar daca nu vrem sa o recunoastem, noi barbatii suntem "la mana" femeilor. pentru ele traim, pentru ele muncim, pe ele le iubim, pe ele le visam, pe ele le pictam, pe ele le sculptam, pe ele le scriem, pe ele le cantam si de ele avem nevoie atunci cand suntem oropsiti. suntem la mana lor si d'asta le-am pus deasupra noastra si am spus "pentru ca ne lasa".
mai are rost sa spun ce se intampla atunci cand un barbat face dragoste cu femeia iubita si care-l iubeste?! mai are rost sa spun ca in acele clipe ei 2 sunt 1 si asta e perfectiunea? le iubim pentru ca ne place "sa facem dragoste cu ele" si pentru doar atunci suntem perfecti. (suntem = el + ea)

2 comentarii:

  1. treispe vorbesti de femei de parca n-ar fi adevarate. nu le mai ridica pe un piedestal asa inalt ca devin ireale:). femeile, ca si barbatii, sunt oameni cu bune si rele...

    RăspundețiȘtergere
  2. nu le ridic si nici nu le cobor, le pun acolo unde le e locul :D
    si femeile despre care am vorbit eu au bune si rele, sa stii. altfel de ce ar mai exista barbati satui de femei minunate?

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!