vineri, ianuarie 4

brand recognition

am citit alaltaieri un post de pe un blog al nu mai stiu cui, despre blogerii vechi si noi, despre rivalitatea, gelozia si invidia pe care o au blogerii noi pt cei vechi. ieri am ajuns pe blogul unui frustrat de bloger nou care il ironiza pe Zoso cum ca n-ar avea continut si substanta. nu sunt eu avocatu' lu' Zoso asa ca nu ma bag sa comentez.
tot ieri s-a intamplat si o faza misto. sora-mea era la Bucuresti, blocata de zapada. cum acasa era soare si nici-un fulg de zapada prin aer mi-a venit greu sa cred ca acolo ninge de rupe. trebuia sa verific cumva asta. si cum am facut? nu am dat drumu' la TV, nu am dat search pe Google, nu am intrat pe site-urile de stiri ci...am intrat pe blogu' lu' Piticu. asta a fost primul meu instinct, sa intru acolo pt ca sigur aveam sa aflu ce ma interesa in acel moment...bine, daca voiam sa aflu despre imperecherea la urangutani ma duceam in alta parte.
pai si cum sa nu fie tari blogerii mari cand uite ce instinct imi creeaza?! daca vreau sa aflu o stire noua, sa vad ce s-a mai facut recent in web, sa ma rad ori sa citesc ceva cu care sa raman in cap stiu unde sa ma duc, pe blogurile faine :)
bine...majoritatea blogerilor mari (adica blogeri cu trafic, audienta si abonati) care exista in blogosfera noastra au acces la informatii inaintea multora si asta le acorda un punct in plus, pt ca cine detine informatia are puterea. asta ar fi principalul lor avantaj pe care nu multi il au. felul in care se folosesc de acest atu si modul in care il expun tine deja de fiecare in parte.

puterea ca puterea...spiritul e important!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!