joi, ianuarie 10

amintire, amintiri, amintirile

ma enerveaza oamenii care folosesc expresia "prostu' rade de ce-si aduce aminte". sunt multi cei care o spun si cred ca ori habar n-au ce spun ori se bucura de ocazia oferita de a face prost pe cineva.
pt mine, un om care rade de ce-si aduce aminte e un om fericit. rade pt ca are simtul umorului si amintiri frumoase. pai cum sa nu razi cand iti aduci aminte cat de bine te-ai simtit acu' nu stiu cati ani intr-o situatie amuzanta? e bine sa razi si e minunat sa ai amintiri frumoase. cu amintirile inaintezi in viata, cu ceea ce ai facut ramai intotdeauna fie ca esti sarac sau bogat. "cand iti pierzi o amintire, iti pierzi si sufletul" se spune.

mi-am adus aminte ca aseara am fost cu sania si celofanul pe derdelusul copilariei mele. acum mai e jumatate din el, ca la baza lui s-au construit 2 case imense...nici n-apuci bine sa-ti iei avant ca si trebuie sa te opresti. cand am plecat am strans toate pungile si celofanele de pe partie. le-am pus intr-o punga care s-a umplut intr-atat de mult incat n-a avut loc intr-un tomberon d'ala mic de sta pe stalp in oras. am dus astfel punga la un tomberon d'ala mare.

am ajuns azi la concluzia ca buchetele sofisticate cu aranjament si ambalaj dichisit sunt chiar ok si merg date la onomastici sau la evenimente importante. insa tot mai frumoase mi se par cele rotunde si simple care merg date la ocazii mai mici sau atunci cand iti face placere.
un buchet d'asta mic am trimis astazi, insa boul de distribuitor l-a lasat la poarta in loc sa-l duca la birou. si eu fraier ca nu l-am verificat p'asta decat foarte tarziu. acu'...habar n-am daca buchetul a ajuns sau nu, ori l-a luat femeia de serviciu acasa :(

am numarat astazi 17 Magnum-uri :X

3 comentarii:

  1. 1. mi se intampla des sa dau reply unor amintiri frumoase sau unor conversatii care m-au amuzat fie cand ma plimb, fie cand merg cu autobuzul si da ma trezesc zambind and then again da ma trezesc cu priviri ciudate aruncate asupra-mi

    2. cat despre buchete, eu le prefer pe cele simple. mi se par mai oneste. acestea impozante vor parca prea mult sa vorbeasca despre statutul social al celui care le-a facut cadou decat despre cel emotional; sa impresioneze in primul rand si poate sa flateze dar mai putin sa bucure.

    RăspundețiȘtergere
  2. e o vorba care zice: amintirile sunt intodeauna frumoase pentru ca intamplarile urate nu merita tinute minte.
    in ceea ce priveste florile, eu zic ca nu e nevoie de un buchet, o singura floare poate spune foarte multe despre cel care o daruieste.

    RăspundețiȘtergere
  3. am vazut oameni care cumparau expres cel mai mare si împopoţonat buchet, cele mai mirositoare flori, oameni care cereau ca florile sa fie date cu vopsea ori cu sclipici ( :| )...adica am vazut oameni care voiau buchete extreme de flori.

    oamenii pot fi categorisiti si in functie de buchetele de flori pe care le ofera ori prefera.
    probabil ca oamenii care dau buchete simple au un simt estetic mai bine dezvoltat decat al celor care dau buchete dichisite si nu doresc sa epateze. un buchet de flori simplu poate fi mult mai complex decat unul extrem deoarece numai convingerea floraresei de a-l face necesita timp si rabdare :D

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!