sâmbătă, ianuarie 12

adio pungo, nu te mai vreau cu mine!

am renuntat la a mai primi pungi de plastic din supermarket-uri. gata!
am renuntat si la a mai oferi pungi clientilor pe care ii servesc in magazin. stiu ca e un mic complot din partea mea si pot parea rautacios pt ca ii las sa se care cu produsele in maini, da' asta e cea mai buna metoda de a nu mai face risipa de pungi. se uita ei zambind la mine cand le explic de ce sa cumpere becuri economice, daramite sa le mai spun si de ce nu le dau pungi. bine...cand vad ca sunt prea multe produse pt a fi carate in brate ii dau omului punga, nu-mi bat joc de el lasandu-l sa se chinuie. insa, un amarat de bec poate fi bagat si in buzunar.
vanzatoarele se uita parca speriate la mine cand vad ca le refuz pungile si imi indes buzunarele cu ceea ce cumpar. ele cred ca imi fac mie un favor si cand le refuz s-or gandi ca le jignesc. le spun doar ca nu am nevoie de pungi, ca ma descurc si fara. poate o sa incep sa le tin si morală ecologista, ca sa nu mai fie atat de darnice cu un factor de poluare atat de mare cum sunt pungile.
daca China a interzis pungile de plastic, de ce nu am face si noi asta?
super fain ar fi sa apara pe piata pungi din panza in diverse modele si culori, care sa dea bine si sa devina un accesoriu cool. poate crea un nou snobism, dar ce mai conteaza cand prin asta imputinam gunoaiele de prin parcuri, paduri si de pe strazi?!

sincer sa fiu, m-am bucurat acum cativa ani cand a aparut moda cu punga gratis la supermarket. chiar daca uitam sa-mi iau d'acasa primeam de la magazin si nu trebuia sa mai tin cumparaturile care cum apucam. insa acum imi place sa fac asta deoarece stiu ca in felu' asta ajut planeta sa fie mai curata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!