luni, noiembrie 16

rutina mea saptamanala

de luni pana joi, de la 8 la 18, muncesc.
de luni pana miercuri, de la 18 la 21 stau la calculator. de la 21 la 23:30-24 ma uit la film.
joi, de la 19 la 21 merg la Filarmonica. de la 21:30 la 23-23:30 stau la calculator.
vineri, de la 18 la 21 stau la calculator. de la 21 la 24 ma uit la film.
sambata si duminica, cam de pe la 8-9 stau la calculator si incerc sa ma uit la cate 3 filme pe zi.

si asta fac in fiecare saptamana de ceva vreme incoace. aparent, viata mea pare goala, insa pt mine e cat se poate de plina. chiar am impresia ca nu mai simt zilele cum trec, de pline ce sunt, si ca timpul trece cu o viteza mult prea mare. eu as spune ca timpul nu trece pe langa mine, dar, din nou, aparent, se poate spune ca viata trece pe langa mine.
am depasit faza in care nu faceam altceva decat sa ma plang, sa sufar, sa doresc in van si chestii d'astea inutile si deloc profitabile. d'aia nici nu mai scriu asa des pe blog, sunt mai ocupat cu traitul decat cu plansul.
cu traitul, asa cum consider eu ca e mai bine pt mine, caci multa lume ma blameaza pt "traitul" asta al meu.

probabil ca voi respecta rutina asta pana prin mai, cand o sa pot iarasi pleca la munte. atunci, nu o sa mai vad film decat miercurea, ca lunea si martea o sa sortez pozele pe care le-am facut in weekend si o sa curat echipamentul, iar vinerea o sa plec din nou. si tot asa :)
bineinteles ca si atunci o sa mi se spuna ca nu traiesc :D

faza e ca am ajuns la varsta la care a trai este echivalent cu a ma insura si a-mi face un rost in viata, cum se spune. dar io n-am nevoie de insuratoare...iar rostul in viata mi-l stiu eu care e.

4 comentarii:

  1. Cred că tu eşti cel mai în măsură să ştii ce e bine pentru tine. Fiecare ar trebui să trăiască aşa cum crede de cuviinţă, fără să încerce să le impună şi altora ideile sale, dar puţini fac asta. Eu zic să continui să-ţi trăieşti viaţa ta, nu pe a altora.

    RăspundețiȘtergere
  2. hey,
    cu cine te certi?

    si eu pot sa nu ma plictisesc cu mine, dar sa rad pot numai cu ceilalti

    RăspundețiȘtergere
  3. fiecare doarme asa cum isi asterne. de-abia pe la 50 iti dai seama daca ai procedat bine sau rau:)

    RăspundețiȘtergere
  4. neaparat tre' sa te insori ca sa iti faci un rost in viata? e cam conservator punctul asta de vedere...

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!