marți, octombrie 20

Les chansons d'amour (2007)

pt ca mi-a placut Dans Paris am cautat sa mai vad un film facut de acelasi regizor. si asa am ajuns ca asta seara sa urmaresc Les chansons d'amour (2007). stiam de la inceput ca e si cu muzica, adica actorii o mai iau dilaila si incep sa cante intre ei. mi-a placut cum a iesit treaba asta pt ca i-a dat filmului un farmec aparte, mai ales ca melodiile, luate separat de film, suna chiar bine. iar pt ca regizorul are o buna inclinatie catre frumos, filmul a iesit destul de dragut din punct de vedere vizual. nici povestea nu e rea. are in centru un triunghi amoros pe langa care se invart personaje placute si lipsite de prejudecati. chiar si atunci cand o nenorocire se intampla linistea lor nu se altereaza, reusind sa nu te indispuna. doar ca...filmul se incheie cu doi baieti pupaciosi. des nu ma incanta astfel de imagini, trebuie sa recunosc faptul ca e cel mai bun apogeu pe care il putea avea actiunea :)
i-am dat nota 7!

2 comentarii:

  1. Buna, imi place foarte mult blogul tau! ai dori sa facem un schimb de linkuri, ceva? daca nu iti cer prea mult. Blogul meu este unul generalist, poti sa intri macar sa vezi. Daca nu iti place cum scriu, accept refuzuri. O zi buna iti doresc si astept un semn, rau sau bun.

    RăspundețiȘtergere
  2. Inka, io nu prea le am p'astea cu schimb de linkuri. nu-mi tine de foame si nici nu ma fericeste in vreun fel, asa ca tu poti sa faci ce vrei, din punctul meu de vedere.
    numai bine! :)

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!