marți, septembrie 29

247 dreaming

fiind un full time dreamer declarat (uneori am impresia ca visez mai mult ziua decat noaptea :D), n-am stat pe ganduri si m-am aruncat si eu in proiectu' lui Alexunu. am fost, am visat si am zambit cum am stiut eu mai bine (desi nu asa cum mi-ar fi placut mai mult), m-a pozat si apoi m-am vazut.
m-am vazut pe mine si toti ceilalti 250 de visatori.

nu-mi vine sa cred cat de bine ma simt de fiecare data cand ma uit la toti acei oameni care radiaza de fericire si viseaza frumos. aproape ca uit de toate grijile de pe lumea asta, de parca as fi high or something...iar asta ma sperie, caci nu prea e sanatos sa te indepartezi prea mult de realitate, chiar daca e atat de fain in lumea viselor :)
asadar, fotografiile ma incanta nespus de mult, dar ma si sperie in acelasi timp :P

nu stiu cum o sa reactionez cand se vor fi strans 1000 :D probabil ca o sa zbor pana o sa fac un cucui de la tavan...

2 comentarii:

fii sincer(a)!