duminică, august 9

ce am mai vazut

in ultimele saptamani am vizionat asa:

À bout de souffle (1960) - film facut de Godard cu Belmondo si o domnisoara foarte frumoasa. cu toate astea, filmul nu m-a impresionat deloc si chiar m-a enervat. de aceea i-am si dat nota 6!

Au revoir les enfants (1987) - film cu copii si nazisti. destul de dragut si suficient de bun cat sa nu ma plictiseasca. i-am dat nota 7!

X-Men Origins: Wolverine (2009)
- ...si uite asa s-a nascut Wolverine, cel mai smecher dintre mutanti. din pacate, filmul nu-i si cel mai smecher din serie, el fiind doar o ciorba reincalzita in care s-au pus doar o mica parte din ingredientele continute de celelalte filme. filmul e doar ok, atat. i-am dat nota 7!

Üç maymun (2008) - asta-i film turcesc facut de un regizor care baga putine vorbe in filmele lui. totusi, filmu' asta e unul echilibrat si destul de placut. e cu trei "maimute" carora viata le-o ia pe cai gresite si care acum trebuie sa si le refaca, intr-un fel sau altul. eu i-am dat nota 8, pt ca e bine facut.

Politist, adjectiv (2009) - inarmat cu spirit nationalist si entuziasm "cinefilic", am fost mai devreme la cinema ca sa vad ultimul hit romanesc in materie de filme. norocul meu ca is mai rabdator din fire, caci altfel as fi regretat ca nu m-am inarmat si cu rabdare. filmu' face parte din curentu' asta "cine verite" (sau cum naibii ii zice) care e la moda acum si care pe mine ma impresioneaza doar intr-o mica masura. totusi, nu pot sa nu recunosc faptul ca Porumboiu si-a plimbat foarte bine mainile peste filmu' asta si ca a scos ceva bun chiar daca nu a avut foarte multi bani. probabil ca bugetul a fost atat de mic incat omu' care tinea microfonul n-a primit nici un pic de mancare, nemaiavand astfel putere sa-l tina bine, si de aceea obiectul a aparut in aproape toata splendoarea lui in unele scene.
ca sa mai scuteasca ceva bani, Porumboiu ar fi putut sa faca din filmu' asta un scurt-metraj, de vreo 20-30 de minute, si tot acolo ajungea cu morala. dar poate ca astfel n-ar mai fi putut introduce scena cu melodia lu' Mirabela Dauer, care scena e geniala. iar filmul e de nota 8!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!