duminică, iunie 7

Weekend cu mama (2009)

spre rusinea mea, eu n-am vazut A fost sau n-a fost? cu toate ca am auzit numai de bine despre acest film, cu toate ca a fost premiat pe unde a umblat si cu toate ca Porumboiu l-a facut cu bani din buzunarul lui propriu si personal. imi pare rau ca nu l-am vazut si regret ca in schimb am vizionat Weekend cu mama (2009).
filmu' e atat de prost, incat am inceput sa injur si sa blestem poporu' roman pt ca la noi in tara nu se poate face un film calumea, ca filmu' asta a primit bani de la CNC (Centrul National al Cinematografiei) ca sa fie produs in timp ce Porumboiu face filme bune cu mai multi bani de la el decat de la CNC.
in fine...FILMUL E PROST! e plin de clisee si stereotipuri si e facut parca cu fundul. actiunea nu e coerenta, se screme sa fie veridica, exista multe ruperi de ritm, iar scenele dramatice nu sunt deloc puse in evidenta cu toate ca filmul este o drama. parca ar fi o laba de film, pe bune...ca atunci cand te chinui sa faci sex cu o femeie buna, dar pt ca nu ti se scoala te oftici si o iei la laba doar ca sa poti spune ca ai ejaculat in compania unei femei bune. patetic!
i-am dat nota 5!

2 comentarii:

  1. poti conta pe asta !

    ai aici condica de reclamatii,sugestii dar mi-e inaccesibila.n-am idee.

    e prima oara cand poposesc aici si ultima.comparatiile dumitale sfideaza decenta si chiar daca in spatiul mioritic trivialitatea este invitata sa devina normalitate eu consider acest timp de agresiune ca arhaica si dezonoranta
    atat am avut sa-ti spun

    RăspundețiȘtergere
  2. ce sa-i faci indigo...fiecare vorbeste asa cum stie mai bine. important e sa se faca inteles si sa nu injure ;)

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!