marți, iunie 23

banci & slots...fuck'em

am observat si eu o chestie...

inainte de criza erau la moda bancile, peste tot apareau banci (si nu d'alea de sezut pe ele), in fiecare cartier si in fiecare locatie libera si disponibila. la mine la bloc s-a inchis alimentara cartierului ca sa apara in locul ei 2 banci...langa una care era deja acolo. asadar, am in cartier 3 banci una langa alta plus una care e la cinci minute departare de astea 3. si toate ma asteapta sa ma duc la ele sa-mi dea bani cu imprumut...iar lumea se intreaba de ce e criza :))

acum, dupa ce am intrat in criza, am observat alte ciuperci care apar ca si dupa ploaie...cazinourile si aparatele alea cu jocuri de noroc, "slots" parca le zice. acum se gasesc slots d'astea in toate barurile, in Craiova am vazut chiar si intr-o librarie... iar cazinouri au aparut in fiecare cartier de parca ar fi ceva indispensabil oamenilor din acea zona si nu pot sa traiasca fara.
la mine la serviciu, peste strada, niste oameni lucreaza de zor ca sa amplaseze o baraca si sa puna niste dale in fata ei. ce am vazut eu azi in ea, cand ma intorceam de la munca? ...niste slots :))

3 comentarii:

  1. ai sa fii uimit cat de vechi sunt practicile jocurilor de noroc si ale camatariei (ca asta face de fapt o banca). it's in our nature.

    eu sper doar ca, odata cu criza, sa dispara toate aceste filiale de banci aparute mai rau ca ciupercile de dupa ploaie. si om reveni cu picioarele pe pamant.

    RăspundețiȘtergere
  2. n-or sa dispara, stai tu linistita :)
    oricum n-are ce sa mai apara in locul lor

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai da, logic, sa se relaxeze oamenii stresati de criza! :)

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!