miercuri, aprilie 8

record la somn + muriti ba, poluatorilor!

azi-noapte am stabilit un nou record personal: am dormit vreme de 14 ore si jumatate :D de ieri dupa-amiaza de la ora 15 pana azi la 5:30. as mai fi dormit pana pe la 7 asa, dar am zis ca mai bine folosesc timpul ramas pt a ma barbieri si primeni :P

+++++++++++++

cand am trecut pe langa bucatarie (ca sa ma duc in sufragerie sa-mi iau ustensilele) am simtit mirosul aerului care venea de afara prin geamul lasat crapat pe toata durata noptii...
asa ca, pe aceasta ocazie, doresc sa le urez tuturor celor care polueaza cu buna stiinta, care nu cred ca poluarea exista si sunt indiferenti fata de aceasta, sa le miroase gura asa cum mirosea aerul pe care l-am respirat eu de dimineata. pe toata durata zilei si indiferent de cate ori se spala pe dinti le doresc sa le miroase gura a aerul poluat pe care noi toti il bagam in plamani.
as dori sa le mai urez si alte alea legate de poluare, dar nu vreau sa fiu responsabil pt genocid.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!