duminică, martie 1

flori

a venit primavara yeeeeeee !!! :)



(Cristian Vasile - Iubesc femeia)

fetelor, femeilor, doamnelor si domnisoarelor...la multi ani! (sau cum se ureaza acum de 1 Martie :P)
sa fiti fericite frumoaselor & ispititoarelor, sa fiti fericite, iubite, imbratisate, adorate si pretuite. si sa iubiti, sa zambiti, sa fericiti, sa adorati si sa imbratisati.

pt ca io-s mai cinic de felul meu si oarecum misogin, as vrea sa completez urarea...sa fiti pretuite asa cum trebuie in masura in care o meritati, caci nimic nu-i gratis pe lumea asta iar cele mai bune lucruri in viata sunt cele pt care muncesti.

later edit:
am iesit afara ca sa merg la frizerie si am fost patruns de primavara...suuupeeeer \:D/
acum il ascult pe Cristian Vasile, pe nas fredonez cum iubesc femeia si in timp ce pregatesc masa pt fetele mele (ca de un car de vreme n-am mai gatit :( ) fac piruete si cu patos curat cartofi in ritmul muzicii :D

primavara, te iubesc!

2 comentarii:

  1. fetitafatafemeia din mine iti multumeste si iti raspunde cu o imbratisare calda pentru urarile primavaratice.

    RăspundețiȘtergere
  2. :) sa-ti fie primavara plina de tot ce-ti doresti

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!