marți, martie 3

cine nu e femeie, e prost

pt ca saptamana aceasta e Saptamana Femeii, baietii de la Radio Guerilla s-au gandit sa dea pe post bancuri misogine, dar spuse dintr-o perspectiva favorabila minunatelor sarbatorite. pt ca mie mi-au placut bancurile foarte mult (adica ce se ascunde in spatele celor favorabile), m-am gandit sa le notez ca sa mi le pot aduce aminte atunci cand ma apuca pandaliile misogine :D

Cum iti dai seama ca prietena ta a murit?
Sexul e la fel, dar se aduna vasele in chiuveta.

De ce a inventat Dumnezeu femeia?
Pt ca oaia nu poate aduce berea de la frigider.

Cum ii oferi libertate unei femei?
Ii maresti bucataria.

De ce nu iau femeile permisul de conducere?
Pt ca nu exista strada intre bucatarie si dormitor.

Zambetul este al doilea lucru minunat pe care femeile il pot face cu buzele.

si mai sunt astfel de bancuri, dar nu le mai stiu eu acum pe moment :D

5 comentarii:

  1. pai asculta si tu Guerilla pt a le auzi pe celelalte ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. deci esti constient ca sunt misogine si totusi nu te dai in laturi de la ele. sa stii ca misoginismul e o boala grea. mai gandeste-te, inca mai ai timp sa te videci :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Oceania, orice efect are si o cauza, sa stii ;)

    Lollitta, felicitarile mele :P

    mie imi plac femeile, doar stiti asta, dar imi plac si bancurile misogine pt ca sunt amuzante si cateodata spun si un picut de adevar :D

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!