marți, februarie 24

cum iti dai seama ca o fata merita

din filmul A Bronx Tale (1993) am invatat o povata tare buna si interesanta despre cum sa-ti dai seama daca o femeie merita sau nu. mafiotul ii spune baiatului lui De Niro "pustiule, cand inviti fata sa intre in masina ii deschizi frumos usa iar cand te duci sa intri si tu, nu o iei prin faţă ci te duci prin spatele masinii si o urmaresti atent pe fata sa vezi ce face. daca se intinde sa-ti deschida usa inseamna ca fata se gandeste la tine si merita atentia ta, daca nu...trageio si gata".
foarte buna mi se pare aceasta invatatura, insa n-am avut decat o singura data ocazia sa o experimentez. usa mi-am deschis-o eu singur, iar in acea seara am auzit o crapatura.

pe aceeasi idee mi-am dat eu seama de o alta metoda prin care poti verifica fata, daca intr-adevar merita osteneala.
pur si simplu te uiti la ea cum se aseaza atunci cand iti cere s-o iei in brate.
daca sta cu faţa la tine si isi pune capul pe pieptul tau, atunci e de bine si fata iti merita atentia, dar daca ea iti spune ca vrea s-o iei in brate si se intoarce cu spatele la tine, atunci inseamna ca sta cu spatele la tine...pur si simplu. fiecare trage ce concluzie vrea, caci nu vreau sa zic eu ca asta e regula. eu am simtit pe pielea mea si stiu astfel despre ce vorbesc. e mult mai fain cand vezi fata pe care o imbratisezi si parca iti vine s-o faci fericita mai mult decat pe cea sta cu spatele la tine.
da, e frumos sa imbratisezi fata din spate, dar parca mai fain e cand sta cu faţa la tine si isi tine capul pe pieptul tau. te simti si tu barbat, vezi ca ii place de tine si mai e si increderea aia pe care ti-o ofera oamenii care nu-ti intorc spatele.
poate ca asta n-ar conta atat de mult cu o fata oarecare, dar cand iti spune ca tine la tine si ca s-o iei in brate (dar ea pe tine nu), parca ceva miroase aiurea. nu afirm ca este o regula universal valabila, dar nici Freud nu trebuie sa fii ca sa-ti dai seama cand o femeie este egoista cu tine.



miau!

5 comentarii:

fii sincer(a)!