duminică, ianuarie 18

A Walk on the Moon (1999)

de mult timp nu m-am mai plictisit la un film si mi-am dorit sa-l opresc, cam de la Pride & Prejudice (2005).
p'asta de l-am vazut acum, A Walk on the Moon (1999), nu l-am mai oprit pt ca tot timpul am asteptat ca ceva sa se intample, dar asta n-a mai avut loc, caci filmul a fost lipsit de actiune de la inceput pana la sfarsit.
despre ce e vorba? o frumoasa si focoasa femeie, interpretata de apetisanta Diane Lane, se amorezeaza de un focos vanzator de bluze interpretat de Viggo Mortensen. femeie cu doi copii, un sot model si o viata usoara, ea se simte totusi neimplinita (sau "nescarpinata" ar putea spune misoginul din mine). sotul ei lucreaza in afara orasului, unde sta mai toata saptamana, iar cand vine acasa in week-end nu e atat de nabadaios pe cat ar vrea ea (si n-o scarpina asa cum pe ea o mananca). de aceea simte ca trebuie sa incerce altceva, sa-si condimenteze viata cea monotona si astfel se arunca in bratele focosului vanzator de bluze (care o va scarpina mai bine decat isi dorea).
premisa filmului e draguta, insa regizorul a fost atat de adormit in momentul in care a turnat filmul incat n-a bagat nici un pic de actiune in acesta si l-a facut la fel de adormit ca si pe el. si in plus d'asta, a mai bagat si faze d'alea care nu-si gasesc logica in firul narativ al povestii, dar care se intampla totusi pt ca asa trebuie.
el asae ok de vazut caci are o coloana sonora foarte faina (actiunea se petrece pe langa festivalul Woodstock din '69), actori frumosi si decoruri dragute. ca sa treaca timpul mai repede m-am distrat imitand personajele :D
i-am dat nota 6!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!