marți, decembrie 2

puterea de a ma lipsi

dupa 8 zile fara serviciu aproape ca mi-am pierdut instinctele si indemanarea profesionala. incredibil! am stat departe de serviciu doar 8 zile si azi mai ca ma intrebam ce naibii caut eu acolo si ce trebuie sa fac. interesanta treaba asta...
la fel de bine mi-am pierdut si instinctele sociale. dupa ce am stat atatea zile in casa si am iesit pe strada mi se parea ca toti oamenii sunt dubiosi, ca parca sunt prea multi. uitasem chiar si cum e sa admiri femeile de pe strada :))

observatiile astea doua imi dau mie de gandit si imi aduc aminte de o, sa-i zic asa, meteahna de-a mea. eu ma obisnuiesc foarte repede cu lipsa anumitor lucruri din viata mea. momentan n-am reusit sa ma lipsesc de acasa...insa nici nu prea am avut ocazia. chiar daca-mi sunt dragi bicicleta, rucsacul, blogul, pot sa traiesc si fara ele. as putea spune ca e ok treaba asta, da' mi se pare oarecum inuman sa te obisnuiesti cu lipsurile. la fel de bine pot sa stau si fara sa-mi vad prietenii si sora. daca eu stiu ca ei sunt bine imi e de-ajuns si nu tanjesc dupa o intalnire cu ei...asta pana cand chiar am nevoie de cineva care sa-mi fie alaturi.
sa fie asta un semn de egoism? hmmm...as cam zice ca da...

3 comentarii:

  1. eu as numi-o autosuficienta. am fost si eu pe-acolo :)

    RăspundețiȘtergere
  2. eu sunt somera de cateva luni... sa vezi ce observatii o sa am eu :P

    RăspundețiȘtergere
  3. hmmm...autosuficienta zici tu :-?
    sa stii ca asa s-ar putea sa fie, desi parca nu ma manifest in spiritu' asta.

    :)) faine observatii o sa ai, sunt precis :D

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!