joi, decembrie 4

io chiar sunt tanar

astazi m-am simtit si eu tanar, ca asa in general eu ma consider un batran si un ratat. dar cred ca pt prima oara azi mi-am simtit si eu varsta atat cat e ea si mi-am dat seama ca viata nu e pe sfarsite si ca mult mai am pana sa fiu batran.
am descoperit asta stand de vorba cu un nene pe care l-am luat la ocazie. nenea asta (38 de ani, burta, scund, job plin de deplasari) s-a apucat sa-mi povesteasca mie despre femeile pe care le are prin tara. cand s-a urcat in masina vorbea la telefon cu una dintre amantele lui si dupa ce a incheiat convorbirea s-a simtit dator sa-mi explice cu cine a vorbit si de ce mi-a zis sa tac din gura. a inceput asa un dialog tipic barbatesc despre femei, adica am discutat ca niste porci ce suntem fiecare despre femile lui si despre cum vede el treaba asta. io neavand ce povesti am tacut din gura si l-am ascultat.
mi-a spus omu' ca are o gagica in orasul natal, una la Iasi si una la Oradea, cum programeaza el intalnirile cu ele, cum le-a cunoscut, ce le face si tips & tricks :D

[ amantele n-ar trebui sa creada cand barbatii le spun ca nu vor povesti nimanui despre aventurile lor, pt ca asta nu se va intampla. poate ca le respecta intimitatea si nu vor vorbi despre ele cu prietenii, cu oamenii cunoscuti, dar strainilor in mod sigur le vor spune. la o bere, la un pahar de vorba cu un om pe care nu-l cunosti si pe care mai mult ca sigur ca nu-l vei revedea, e un prilej numai bun de a spune ce si cum si cu cine faci. felul in care o spun, respectul aratat amantei si amanuntele pe care le dau tin de fiecare barbat in parte. adica ori spun "ba ce bine m-am simtit cu aia si cum am facut sex" ori "frate ce am fututo p'aia, asa si pe dincolo". dar niciodata un barbat nu va vorbi despre iubita ori sotia lui. ]

cel mai mult mi-a povestit despre tipa de la Oradea, care e o bussines woman de 42 de ani, cu copil de 20 si cuplata cu un sofer de tir in varsta de 36 de ani care sta mult timp plecat in cursa. biata femeie n-are si ea cu cine sa faca sex, asa ca a pus ochii pe nenea asta pt ca i-a placut de el pe interior. si lu' nenea i-a placut de ea pt ca a vorbit frumos despre femeie si nu a facut-o curva sau mai stiu eu cum. am mers repede cu masina (130-150 km/h) asa ca n-am stat foarte mult la taclale.

insa mie mi-a fost d'ajuns ca sa trag concluzia ca totusi mai exista timp si ca n-au intrat zilele in sac asa cum credeam eu. adica io nu pot acum sa agat femei d'astea mai in varsta decat mine (ca astea-s cele mai adevarate femei) asa cum face nenea ala, ca io sunt prea copil pt ochii lor, dar cand voi ajunge si eu pe la 35 de ani asa sigur o sa fiu capabil. iar gandu' asta m-a bucurat pe mine si mi-a mai adaugat 10 ani la speranta de viata. ceea ce e un lucru bun, caci eu ma gandeam ca daca la 25 de ani nu sunt cel putin insurat, degeaba mai traiesc. dar uite ca poti avea bucurii si la 35 :D

later edit:
am uitat sa spun ca eu si cu nenea asta am cazut de acord ca cele mai bune si mai adevarate femei sunt cele trecute de 30-35 de ani. si asta pt ca acele femei sunt realizate, au scapat de fumurile de pitipoanca si stiu ce isi doresc si ce au nevoie.

5 comentarii:

  1. la 35 o sa vrei de 20. si la 40. hm si la 45. sa mai continui?:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. te contrazic!
    poate candva o sa scriu si despre cum vad eu femeile ;)

    deocamdata am scris ca vreau pe cineva care sa-mi futa sufletul si creierii, si nu stiu cum ar putea sa faca asta o pustoaica necoapta si nematurizata...

    RăspundețiȘtergere
  3. :) stai tu linistit, ca si la 70 tot ganduri de cuceriri o sa ai. doar ca atunci o sa vrei mai tinerele. cu cat mai tinere, cu atat mai bine o sa fie. ca n-o sa te mai deranjeze nici fumurile lor si nici faptul ca nu-s mature. ba chiar dimpotriva. pentru ca o sa ajungi sa dai adevarata valoare capriciilor si n-o sa mai afecteze atata, tu fiind matur si implinit

    RăspundețiȘtergere
  4. o sa dau adevarata valoare capriciilor?
    lolito, n-ai tu idee cat de mult urasc eu cuvantul asta "capriciu", si mai ales atunci cand e asociat cu "femeie".

    printesa aia l-a lasat pe soldat sa astepte 100 de zile in fata ferestrei pt ca asta era capriciul ei si nu pt ca asa ii dicta dragostea ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. :) vai de capul printesei aleia! mie tare mi-e mila asa, in general de ele printesele ;)

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!