duminică, decembrie 14

The Day the Earth Stood Still (1951)

ce mi-a placut cel mai mult la The Day the Earth Stood Still (1951) e aspectul vintage. doar e facut in '51 si e normal sa fie vintage, insa nu pot totusi sa nu ma minunez de el si sa ma bucur ca am vazut un film curat, nemachiat. asa se faceau filmele odata si tare frumoase mai erau.
daca stau sa ma gandesc bine, noi romanii eram un popor predominant agrar pe vremea cand la Hollywood se facea filmu' asta cu etxraterestrii. chiar daca acum, dupa ce am vazut Alien si Star Wars, filmu' asta mi se pare complet banal si rudimentar, trebuie totusi sa tin cont ca a fost facut acum 57 de ani, si zic eu ca pt acea perioada a aratat destul de bine. lasand la o parte aspectul, filmul este unul bun care isi interpreteaza rolul cum trebuie, ca sa zic asa. adica nu am vazut nimic gresit in film, nimic nu este in plus ori prost asezat. si pe langa faptul ca sta bine la toate capitolele, mai este si un film cu morala menita a-i domoli pe oameni si a-i face sa se tempereze.
i-am dat nota 8!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!