duminică, noiembrie 16

Tropic Thunder (2008)

Tropic Thunder (2008) este un film slab despre un film prost.
ma asteptam la mult mai multe de la filmu' asta insa nu mi-a oferit nici pe jumatate umorul si buna dispozitie pe care le asteptam. si aveam de ce sa astept, caci ideea filmului e una cat se poate de funny. am zis ca daca vad un film cu Ben Stiller si Jack Black impreuna, in mod sigur o sa ma rad de o sa ma sparg. plus ca Robert Downey Jr. interpreteaza un australian castigator de 5 (cinci) ori al Premiului Oscar care isi face pielea neagra (Michael Jackson pe invers) pt a intra cat mai bine in pielea personajului.
dar de unde...poante rasuflate, glume ieftine, clisee. cu astea nu faci un film bun, indiferent de genul lui. printre altele, un film bun trebuie sa fie inteligent, sa te surprinda, sa te dea pe spate de ras / de uimire / de placere. Tropic Thunder e ca o laba trista in incercarea lu' Ben Stiller de a face o parodie a Hollywood-ului. isi creeaza cadrul perfect pt a se excita, se chinuie sa o frece bine, dar tot nu reuseste sa termine.
din tot filmul mi-a placut doar de Robert Downey Jr. si de Tom Cruise caci astia doi si personajele lor au fost cei mai amuzanti si mai placuti ochiului. asa ar mai fi de laudat si efectele pirotehnice si scenele de lupta, dar cand ma gandesc ca toate astea s-au intamplat in ditamai padurea parca nu-mi mai vine sa ma bucur cand vad fumul exploziilor cum se inalta spre cer.

scenariul a fost scris si de un anume Etan Cohen pe care evident ca l-am confundat imediat cu Ethan Coen, de am zis la inceput "mamaaa...film cu Jack Black si Ben Stiller si scris de Ethan Coen. asta trebuie sa fie beton!" da' uite ca nu fuse sa fie, nici filmul si nici scenaristul, ca tare ma speriasem de ce film prost putuse Coen sa scrie :D

i-am dat nota 6!
i-as fi putut da si 7, dar am vrut sa-i dau peste bot ca prea e pretentios pt cat ofera si pt ca astfel m-a inselat.

3 comentarii:

  1. Of, nu văd de ce te mai chinui tu cu alde Ben Stiller, Jack Black şi etc. Ia nişte filme cu Adam Sandler şi te-ai scos :)).
    Sau, dacă vrei neapărat ceva bun, ceva foarte bun, în materie de comedii, recomand "Snatch" (Unde dai şi unde crapă) şi "Lock, Stock and Two Smoking Barrels" (Jocuri, poturi şi focuri de armă), ambele regizate de Guy Ritchie.
    Dacă astea nu funcţionează, îmi pare rău să te diagnostichez cu "umor defect". :)
    Vizionare plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  2. am vazut ambele filme de Guy Ritchie.

    de ce zici tu de Ben Stiller si Jack Black? ca astia doi chiar fac filme misto la care eu unu' rad intotdeauna. insa filmu' asta chiar e prost fata de ce au scos ei inainte.
    parca mai degraba i-as prefera pe cei doi in pofida lui Adam Sandler. asta face comedii ok, dar parca prea simple pt gustul meu.

    "umor defect"...iti dai seama ca defectul asta tine de perceptia fiecaruia?! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Bineînţeles, doar că nu ştiu ce fel de om nu ar râde la filmele lui Guy Ritchie...
    Iar Ben Stiller şi Jack Black nu-mi plac la fel de mult ca Adam Sandler; asta pentru că Adam Sandler poate interpreta şi alte roluri în afară de cel de un măscărici.

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!