duminică, noiembrie 9

L'auberge espagnole (2002)

imi vine sa spun despre L'auberge espagnole (2002) ca este un film prost, dar pt ca mi-a placut imi e mai greu sa fac asta. el chiar este un film prost, caci jocul actorilor, personajele, realizarea, scenariul sunt asa brute, nefinisate, nepolisate. filmu' asta nu e atat de rafinat pe cat e un film bun, dar cu toate astea m-a captivat cat de cat si nu l-am parasit asa cum am facut cu alte filme. filme cu pretentii, chiar.
nostalgia e sentimentul predominant pe care l-am avut de-a lungul vizionarii. caci filmul este despre un student francez, care pleaca la Barcelona cu o bursa Erasmus, unde va locui in acelasi apartament impreuna cu un italian, un danez, un german, o englezoaica, o spanioloaica si o belgianca. budinca culturala, ce sa mai...7 oameni intr-un apartament, 7 nationalitati. super!
toti astia sunt tineri, sunt studenti, sunt faini, se inteleg bine si-ti lasa asa impresia ca viata e faina, lipsita de griji, ca biroul nu e un altar, ca viata se traieste afara la soare. si pt ca decorul oferit de Barcelona e minunat, nu se poate ca macar o farama din film sa nu incante.
spuneam de nostalgie...de la o varsta incolo, cand incepi sa muncesti, sa ai responsabilitati, sa te maturizezi, iti doresti cateodata sa mai fii odata tanar. precum astia in film.
i-am dat nota 7!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!