duminică, octombrie 5

A Room with a View (1985)

n-am putut sa vad A Room with a View (1985) pana la capat. atat e de prost incat mi s-a facut sila de el. povestea in sine e frumoasa (asta cred eu, pt ca filmul nu mi-a insuflat deloc aceasta idee) si decorurile sunt faine iar costumele bine lucrate. cam atat m-a atras la filmu' asta, ca in rest totul suge. muzica apare atunci cand e mai putin cazul, actiunile personajelor nu sunt suficient motivate, in sensul ca un personaj face ceva, are un anumit comportament insa filmul nu-i ofera si motivele pt care el face ce face. asta m-a enervat cel mai tare la film plus unele defecte regizorale. parca pasaje aleatorii din carte au fost luate, ecranizate si puse pe pelicula pt a face acest film. nu exista logica intre scene, montajul parca e facut dupa o noapte de betie si din dorinta de a termina cat mai repede cu el pt a mai putea trage o dusca.
singurul lucru cu adevarat bun din film este jocul actoricesc al lui Daniel Day Lewis. incredibil cat de mult se poate transforma acest om pt a juca un rol.
cum am spus, nu am putut vedea filmul pana la capat. unele scene le-am vazut pe fast forward in speranta ca filmul se va termina cat mai repede si voi putea totusi spune ca l-am vazut pe tot. dar chiar si asa, nu am putut! acum vad ca a mai fost si nominalizat la Oscar, chiar la mai multe categorii. nu le-a castigat decat pe cele care n-au nicio legatura cu arta cinematografica in sine, adica a luat premii pt decoruri :)), dar si pt scenariu adaptat, care in opinia mea e de tot rahatu'.
i-am dat nota 6!