marți, octombrie 7

asta ascult acum si-mi face placere (v) - stepping stone


(Duffy - Stepping Stone)

noua mea melodie preferata! imi place, as asculta-o over and over again.
fara nicio legatura cu versurile, asociez melodia cu o plimbare facuta noaptea tarziu pe o alee luminata cu lumina galbena si plina cu frunze cazute si uscate. si afara e frig si eu port palton iar ea se cuibareste in bratele mele si mergem asa peste frunze, calcandu-le si ascultandu-le cum se crapa, amandoi avand in suflet o atmosfera calda, linistita si domoala, asa ca melodia si asa cum bratele mele o simt pe ea.

fredonez piesa asta de vreo cateva zile si abia acum imi dau seama si ce spun versurile.
...acelasi zambet ironic rasare acum pe fata mea :D

I remember way back, way back when
I said I never wanna see your face again
And I knew, oh yes, I knew I couldn't control myself

But I will never be your stepping stone,

Take it all or leave me alone.
I'm standing upright on my own!

You used to call me up from time to time
And it would be so hard for me not to cross the line,
The words of love lay on my lips just like a curse
And I knew, oh yes, I knew they'd only make it worse.

And the less you give, the more I want so foolishly.