sâmbătă, septembrie 20

daca nici tu, atunci cine?


(Trupa - Daca nici tu)

imi place la nebunie piesa asta. am pus-o pe cd-ul cu muzici de condus si de fiecare data cand intra dau volumul la maxim si urlu si eu impreuna cu gagica asta "daca nici tu, atunci cineeeee?"
TU TU TU TU TU

mi se pare extraordinar sa aud cum o fata ii face iubitului ei astfel de declaratii.

Un comentariu:

  1. nu-mi vine sa cred ca am gasit in sfarsit melodia asta.De fapt nu o cautam ,dar am asculatat-o la un moment dat si de atunci mi-am pus in gand sa o caut...normal ca am uitat:)
    E incredibil..esti the male version of me!!ma fascineaza (da,persoana mea,asemanarea...sunt leoaica,ce vrei?;) )bine,mi se pare(acum o sa fii misogin si o sa spui "duhhh") ca esti a lot smarter,dar,whatever...:)ana

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!