duminică, septembrie 21

barbatul cu ochii pe femeia din dreapta lui

se spune ca barbatul trebuie sa stea in stanga femeii si femeia in dreapta barbatului (same thing :P) asta pt ca pe vremea cavalerilor acestia purtau sabia pe partea stanga si cum nu voiau sa-si cioparteasca involuntar insotiroarele, acestea trebuiau sa stea in dreapta lor.
io am vazut ca exista si un alt motiv pt care e bine ca barbatul sa stea in stanga femeii/femeia sa stea in dreapta barbatului. nasturii de la camasile femeilor sunt pe partea stanga, inspre partea in care sta barbatul. aceasta pozitie a barbatului si cutele pe care le fac camasile ii ofera acestuia o priveliste incantatoare. adica, atunci cand barbatul se uita la femeia din dreapta lui si aceasta poarta camasa, el poate vedea cu usurinta si cu mare placere cum printre cutele facute de nasturi se intrezaresc sanii femeii...sanii, sutienul, pielea, carnea femeii din dreapta lui.
intotdeauna cand o femeie poarta camasa exista posibilitatea de a vedea ce poarta pe dedesubt prin acele cute facute de nasturi.
tinand cont de cantitatea de nuditate feminina la care suntem expusi in fiecare zi noi barbatii, mai de apreciat si de admirat mi se par sanii care abia se intrezaresc prin camasa unei femei decat tatele goale ale vreunei mimoze lascive. placerea e aia care sta ascunsa, nu aia care te loveste peste ochi.
nu ca as fi eu pervers si caut cu pofta astfel de momente, dar pur si simplu imi sar in ochi aceste mici ocazii nebanuite si incitante de a afla si de a admira ce ascunde pe dedesubt femeia pe care imi plimb ochii :P (evident ca nu ma uit ca boul si nici nu-i murdaresc femeii camasa cu balele mele)

si sa fim seriosi...carei femei nu-i place sa fie admirata?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!