duminică, august 17

Notes on a Scandal (2006)

Notes on a Scandal (2006) este o drama misto, te tine in tensiune si te face sa simti emotii puternice, actorii joaca bine, regia este ok. dar cu toate astea filmul nu este de nota 9-10. finalul il ingroapa. filmu' asta nu e d'ala cu buget redus si facut pt a mai urma cateva parti dupa el, asa ca nu am inteles de ce a trebuit sa aiba un final care sa lase ideea ca raul nu a fost starpit si el va lovi din nou. pacat de film caci este unul bun. Judi Dench joaca de nu se poate si chiar imi venea sa o injur si s-o scuip ca prea era perfida cu minunata de Cate Blanchett. ori cand asta se intampla in timpul vizionarii unui film pt mine e semn clar ca actorii isi fac treaba foarte bine.
odata acest film Cate Blanchett a devenit una dintre femeile mele preferate. imi place pielea si naturaletea ei.
filmului i-am dat nota 7!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!